Looong time ....


Ok ok jag erkänner..
Mitt bloggande har gått sådär på sistonde.. Lr rättare sagt inte alls:P

Men just nu.. Så jävla mkt har hänt..
En kompis va här på besök å vi va väl hemma mest under sov timmarna.. Lr nja knappt d.
Sen har min lilla prins kommit hit.
Japp ni läste rätt.
Min älskade Jason e här.. Wooohoo Och jag är lyckligaste Mamman i VÄRLDEN..

Sen har jag träffat en kille.
Japp ni läste rätt.
Jag.. Precis JAG.. Me my self and I har träffat en kille.
En kille som tycker om mig. Bara mig. För den jag är, Hur jag är och allt annat.
 Hur sjukt e inte d?
Jag e LIVRÄDD. Riktigt jävla LIVRÄDD.
Efter jag och ... gjorde slut för massa år sen så har han alltid varit "NR 1". inte alls länge sen jag kände så.
Men va d av ensamhet jag kände så?
Jag vet inte riktigt.
Just nu så vet jag inte riktigt va jag känner.
Jag tycker om denna Calle väldigt väldigt mkt.
Han vill ju ha mig. Han gör ju mig glad.
D läskiga är att han inte e en av dom "bad boy" jag brukar söka mig till.
Tvärtom, han gillar att lyssna på softa låtar, ger mig komplimanger (ibland lite för mkt) men iaf.
Han stannade ju kvar här utan att ha pengar till  en ny biljett.
Han e orolig för att jag ska göra ngt, för att jag som aldrig varit otrogen i hela mit liv ska vara d mot honom.
Varför skulle an vilja vara otrogen mot ngn som tycker om en? Som vill ha en precis som man e? Som ger en komplimanger och som väljer mig. Bara mig över alla andra!

Jag e iaf nu i ett förhållande.
Läskigt som fan. Jag ar till o me "gått ut me" att jag har ett förhållande. Skrämmande.
Men jag tycker ju om honom och han tycker ju om mig. D borde ju räknas.
Sen e d en annan viktig sak som han gjort för mig, som INGEN annan ngnsin lyckats med..
Så d så!
Nu ska jag iaf satsa.. Men ta d lugnt. För jag vill inte kasta mig in i ngt utan att ha ngnstans att landa..
Så jag tar d luuugnt..


Chill chill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0