Moving on......

Livrädd
Helt jävla LIVRÄDD
ÄNNU MER LIVRÄDD

Jag har släppt ngn som funnits i mitt liv i snart 9 år.. Fattar ni?
Jag har öppnat mig för ngn annan.,
Ngn annan som verkar Tycka om mig. BARA MIG..

Jag har alltid velat:

Hitta En Kille Som Kallar mig Vacker Istället För Sexig .
En Som Ringer Upp mig Så Fort jag Lagt På .
En Som Skiter I Alla Andra Tjejer Han Kan Få .
En Som Ligger Vaken Bara För Att Få Se mig Sova .
En Som Vill Visa Världen Att jag Är Någonting.
En Som Håller Hand I Hand Inför Polare.
En Som Konstant Påminner mig Om Hur
Mycket Han Bryr Sig Och Tycker Om mig .
En Som Tar Med mig När Han Träffar Sina Vänner.
Och Som Vänder Sig Mot Dem Och Säger
"Det Är Hon"



Nu har jag gjort d..
Varför e jag d så rädd?
LIVRÄDD.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0