Saknar er..


If all my friends were to jump off a bridge, I wouldn't jump with them, I'd be at the bottom to catch them

Men jag har u vänner hemma, vänner som faller. Djupare å djupare.
Vissa som flyger högre å högre.

Jag vill finnas där för er.
Även fast jag är på andra sidan jorden, i en annan tidzon, annan världsdel ska ni veta att jag tänker på er alla konstant.
Ida <3
Lisa <3
Malin <3
Issa <3
Karin <3
Martina <3
Elin <3

Jag finns här.
Ni alla vet ju att jag bara är ett telefonsamtal/mejl/sms bort.
Så har ni d jobbigt låt mig hjälpa er.
För hur ska jag annars veta att d är mig ni behöver?

Ni alla har givit mig så mkt. Jag önskar att jag kommer kunna ge er ngt tillbaka.

Keep smiling, Keep shining, Knowing U can always count on me
For sure, THATS WHAT FRIENDS AR FOR!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0