<3 Pappa.. <3 jag älskar dig.


Pappa du är inte ensam
men i dina ögon glittrar bara sorg och smärta
Pappa din själ längtar efter frihet
men det är dina barn som binder dig kvar
du är inte längre pigg och glad som du en gång var
Pappa du var den starkaste mannen i mitt liv
men hon fick dig att vissna
och släckte alla underbara färger i dig
Du måste förstå att det inte är ditt fel
Pappa jag hör varje natt att du gråter
jag är så ledsen för din skull
Pappa du ska veta att du inte får bli svag
jag har samma öde och vi är ett lag
Pappa det värsta är när jag ser din magra kropp
och ser bara sorg i dina snälla ögon
Vet hur mycket hon har sårat ditt hjärta
Pappa det räcker nu jag orkar inte låtsas mer.

Låt oss hjälpa dig.. snälla vi ber....


Älskar dig pappa!


Kommentarer
Postat av: Robine

Maria!

Gud vilken vacker text!!

Har du skrivit den?



Sitter här med tårar i ögonen...

2009-04-24 @ 12:52:42
URL: http://bobsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0