D gör ont..


Fan så ont d gör.. NJUREN förstås..
Plus att jag har fått turen att få den RÖDA veckan precis idag...
Som att jag inte va tillräckligt känslig redan?
Som att jag inte hade tillräckligt ont?..
Som att jag inte mådde tillräckligt dåligt innan.. ?
Varför inte..?
Ngt mer kanske?

Snart kan d inte göra mer ont. ..lr?

För..:


Huvet gör ont.. Alla tankar bara springer å ger mig galen huvevärk
Hjärtat gör ont för jag saknar å älskar så mkt
Ögonen gör ont för jag gråter så mkt
Näsan gör ont för den rinner så mkt
Halsen gör ont för den e fortfarande svullen (o d blir inte bättre me all gråt)
Njuren gör ont ( DEN HÖGRA) vet inte varför å d vet ingen annan heller tydligen.
Händerna gör ont av kanyl J*VLARNA som suttit där
Ryggen gör ont pga NJUR J*VELN å Mens värken
Magen gör ont (oxå) pga Mensvärken
Foten gör ont (den vänstra) för jag va lite/mkt klantig/onykter häromdagen å fick en spricka PÅ foten

JÄVLIGT ONT GÖR D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0