:)


Idag e jag glad.
Även fast jag inte klarade d stora provet så har d gått mega bra idag i poolen och på presentationen.
Så imorgon väntar Rescue senariot  plus mina två skills i vattnet.. :D
Men d e inte därför jag e glad.

D är för att mitt <3. Han som e han. HAN SOM E HAN, HAN SOM JAG <3...
Pratade med honom idag. och han sa.. JAG SAKNAR DIG.
För er som inte fattar va jag skriver.. sorry men detta e ett happy moment för mig.. Så nu ska jag vara lycklig. Hela dagen.

Saknar HAN SOM E HAN SÅÅÅ SJUKT MKT..
D GÖR ONT. 
 
Men nu vet jag att han saknar mig .
D e värt massor.

Sen har jag även hittat en grym låt Cocaine - Nomy :)
As BRA..
Ska dra å handla käk nu ... Möta Elin å Peter så skriver later.
Men snäll ni som vet vem HAN e.. dont hate me..

Loved him once,
loves  him still
always have
always will.... <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0