vänner från förr....


Just nu när jag e som deppigast, har som ondast å mår som sämst (skulle vilja skriva SÄMSTAST, men vi vet ju att d inte e ett ord.. d skulle bara passat in..)
I vilket fall.
Jag har upptäckt en sak..
På min FB tex.. jag har över typ 200 "vänner där"
Men just nu funderar jag på å RENSA.
För vissa e inte ens vänner, vissa e bekanta å vissa e nästan bara människor jag träffat en g. Sen finns d så klart människor som jag känt sen barnsben å dom MÅSTE va kvar för dom har ju känt mig from START..
Men resten. SUCK.
Jag behöver inte 200 bekanta. Skulle aldrig vilja ha 200 vänner ens.
Vem orkar ha kontakt me 200 vänner?
NGN som gör d?
Men seriöst.
D finns fåtal av vänner (från förr) som jag faktiskt saknar..
 
Helena Salomonson
.. Min BÄSTASTE kompis under en lång tid.. Helena å jag hittade på många hyss, JÄVLIGT roligt va d och vi bråkade NEVER EVER.. Henne saknar jag MASSOR ibland. Resan till Falun med "dont disturb" skylten utanför vårt rum som EGENTIGEN skulle behövt städats ORDENTLIGT. Vår underbara vecka på Stadium sportscamp i Norrköping -99 (snart 10 år sen) Gjorde allt vi inte fick göra å lite till.. Glömmer d aldrig. Men henne saknar jag. Den tiden saknar jag..

Malin Andersson Underbara Malin, Vart gick d fel? va d flytten från "Mankan" som gjorde att vi försvann från varann.. Även fast vi sågs så blev d absolut inte lika ofta. Vi hittade på saker, inte resor å sånt. Men vi umgicks, spela handboll tilsammans,  å hade d hur kul som helst. Bästa Malin. Även fast vi inte skillts som ovänner så e d ändå svårt å ta upp kontakten för vi lever så olika liv. Men jag saknar dig.
 
Detta är dom 2 personer som jag verkligen tänker på å saknar som jag inte har i mitt liv längre ALLS: inte på ngt sätt.
Tycker inte om å växa upp längre.

Sen finns d en person från miktt 1a år på gymnasiet som jag oxå saknar. en annan Malin.
Malin Nilsson Vi hade d as kul, lektioner, raster och ibland även fritid. Och vi har kontakt igen. Inte så mkt men vi hörs och när jag kommer hem ska jag ta upp kontakten med henne för hon är precis som jag. En ensamstående mamma.
Och eftersom vi båda är knasiga, knäppa å lite galna så går våra två <3an bra ihop.
Jason min prins och hennes prinsessa Leah lekte i sommras och d gick kanoners. Dom sov ihop å va sååå söta.
 
Nu är kl 6 och jag borde ju sovit för lloooooong time ago..
E redan sugen på å blogga om Vänner ffrån / i NUET..
Men d får bli efter frukost..

Saknar er iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0