Till sjukhuset...

Så igår..

Efter feber å smärta i X antal timar åkte jag till sjukhuset..
(Lr rättare sagt Peter körde mig)
Gick snabbt in till doktorn.. Fick bekräftat att jag hade feber å en infektion i halsen.. Sen såå klart hade jag SJUUKT ont i njuren.. Så han ville ha urin prov.. Hm.. efter X ANTAL Ice tea, glas me apelsin juice o vatten så kunde jag fortfarande inte lämna urinprov.. Men fick bli att ge mig ngnsorts av febernedsättande i rinnande form. DVS SPRUTA..
Sjuksystern försökte 4 g i båda händerna innan hon lyckades få in den i rätt ådra..
Läkaren ville ha kvar mig över natten (lr helst 2 men förklarar mer snart)
Så jag fick ett rum.. RIKTIGT  nice, Säng som jag kunde hissa ryggen, benen å sängen upp å ner :D
En plasma tv 32 tum, balkong å ett stort badrum.. MER SOM ETT HOTELL än ett sjukhus..
Sen kom några sjuksystrar och skulle sätta in en kanyl i handen.. efter 3e försöket att få in nål (JÄVLEN) i en ådra lyckades hon å satte in antibiotika å annat dropp.. Gav mig 5 olika smärtstillanden som jag tvinga i mig..

Låg vaken halva natten å verkligeninsåg vilka mina vänner va..

Hur kan jag va så blond?
Varför e d bara jag som GER å ger å ger å sen dom andra bara tar?
Vissa kankse ger ibland. Men vänner ska inte finnas där ibland. Vänner ska finnas där ALLTID.
Annars kan d lika gärna va..
Igår va jag lessen.
Riktigt lessen. grät å grät å grät.
Jag saknar mina RIKTIGT vänner, mina vänner som finns där ALLTID.
Och som jag alltid finns för.
Men d slog mig oxå. D e fan inte många.

Behandla andra så som ni vill bli behandlade sjävla..
Ja den borde fler lära av.
Nu e jag trött lessen å yr... å arg å besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0