2 day is the day....


WIIIIIIIIIEEE .. **GLÄDJE SKUTT**

D
agen började som vanligt. inge sömn.. åkte å köpte frulle.. Lyxade till å synade lite å handlade min favvvvo macka at " German Bakery" in Chalong.. kl 08.30 drog jag på mig lite kläder å mina BRILLOR ( VIKTIGAST av allt då jag såg SKALIGT/ VÄLDIGT sliiiiiiiiiiiiten ut.. )
Ner handla frukost å dom j*vlarna har höjt priset.. så NO MORE (lr kankse ngn g men inte ofta) att jag åker dit å handlar frulle..
Hemma igen msnade jag me BÄSTA IDA.. <3 Miss U honey.. VERRRRRRRY MUCH.. ME <3 U LOOONG time..

Båda 2 e skaaaapligt less på Sthlm å allt va d innebär..
Så vi ska flytta. JAPP ni hörde rätt.. Me and Ida is going 2 be Sambos (när jag kommer hem igen).. Somewere in Swe..
Vi går ju ihop  till 1000%, vi gillar samma saker, äter samma saker, tänker samma saker och båda e som sagt sååååååååååååå jävla Sick and tierd om STHLM. BLÄÄ
Så. Hi hi.. världens lyckorus denna morgon. :D

Slog på en film.. denna gång "Dont mess with Zohan.." Hm. ja den va väl ok.. Har sätt bättre.. men men den gjorde mig iaf trött..
Somnade och vaknade kl 15.. ( FYYY FAN för mig sj som SOVER bort hela dagarna)

Mötte upp Ann och kollade på Peters hus och dom prylar hon köpt.
Sen drog Jag , Jenn, Nini å Joam å käka.. (jaa som alltid. som tam me komjan o gai ( gai= kyckling)
Satt på ett ställer här i närheten när min Telefon ringer.. D e Michael (nya bossen över kon-tiki)
Han har ett arbets förslag.. :D WIIIIIIE
Sätter mig på vespan, i me hörlurarna å drar på dom bästa låtarna på Ipoden å bara känner hur ännu ett lyckorus flyyyyyyyyyyyyger över mig ..
Ner fort.. ( ha ha jaa Peter jag e försiktig men jag kör fort som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan)
In på kontoret och han lägger upp BÄSTA dealen. WIIIIIIIIE
THE DEAL:
Michael: -- Similan,behöver INTE bo i Khao Lack, Frilansa och BRA BETALT....
ME:---- VART SKRIVER JAG PÅ??

Frilansa, (som snorkel guide iof) men skitsamma , Frilansa Tisdagar och Fredagar ut till Similand, Seeen ibland ut till Phi phi.. Bra betalt, .. JAAAA TACK!!
Bästa lösningen. D kunde fan inte bli bättre.. SÅ nu e jag HAPPY HAPPY å ännu mer HAPPPPPPPY..
Hade jag gillad alkohol hade jag allt gått ut å firat min lycka.. :D:D
Meen d blir en flaska vatten och sen en liten tripp på min vespa in till Patong å träffa Pam och Mango madness.. :D:D

HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0