Allt möjligt om mig å mina älskade vänner :P

NAMN:   Maria 
SMEKNAMN : Mia, Mimmi
BOR : Kata, Phuket, Thailand
ÅLDER: 23
FAMILJ : Mamma Ewa, Pappa sten, Styv pappa Ulf, Lillebror David, Styv sytstrar Lisa, Kristin å "lilla" Maria, sen min älskade underbara son Jason..
PIERCINGS : I tungan 
ÖGONFÄRG:   Blå-gråa typ
FAVVO MAT:   Grillad kyckling me mango.. Pappaya sallad å sticky rice :)
NÅGOT KREATIVT : Satte upp Bobban affischer me tops i Peter å Niklas väggar :D ha ha
BÄSTA DAGEN I VECKAN: Lördagar
FAVORIT SPORT, Handboll, Hockey å fotboll  
FAVORIT DRICKA:   Mango  Shake (NO MILK)    
 VAD JAG GÖR NÄR JAG E UTTÅKAD:  Städar, plockar hemma lr lallar på datorn (som nu :P)
 BÄSTA TV PROGRAMMEN: Dexter, Heroes, Desperate house wifes, Californication, CSI  osv. (men orka kolla på tv.. har datan å då e d ju bara ta hem lite av varje..
FAVORIT FÄRG: HA HA vet att en del av er förväntar er att jag ska skriva rosa... meeen.. Icke sa nicke.. d e absolut en mkt mkt mkt fin färg. men nu ha jag mest.. Marin blått, rött, svart, grått å vitt. :P 
KLANTIGASTE JAG GJORT: (detta e för dig Elin) Jag.. gunga på stolen,ramla baklänges, slog huvet i fönster brädan å när jag skulle resa mig upp fick brödrosten i huvet..

MOTTON:  "Get rich or die trying.. ", "Dont get revenge, get even".. 

JOBB / SYSSELSÄTTNING:  
Är utbildad Divemaster och kommer nästa månad börja jobba som Divemaster runt Similand island. Kommer även att studera Ekonomi assisten på distans.

MINA UNDERBARA VÄNNER:

Elin.. Min sötaste Elin. Saknar dig massor gumman. Sååå jävla glad att vi hann umgås en heeel del innan jag flyttade tillbaka hit. Men nästa sommar skippar vi väl trippen runt v-rås va? ha ha ha. Satt å kollade på Cry baby igår. D e ju sååååååååå jävla mkt våran film.. (såg sååå  klart hans : "Grrrrr  " typ 10 gg som alltid <3
Du är stark gumman å du kan ta dig igenom allt du vill. Tro på dig sj så som jag tror på dig så ska du se att d ordnar sig. ÄLSKAR DIG min Sessa..

Ida.. Mitt Lingon. Vem ska jag nu prata i telefon me 5 gg om dagen minst 1 tim varje gång.? Saknar dig massor å hoppas verkligen att såren kommer läka så du kan ta dig hit..Bara lämna allt d jobbiga för ett tag, ha lite kul å promenera me mig all night long som vanligt.. seeeen SÅÅ KLART se på alla nya serie avsnitt :D wiie..  <--@

Lisa.. Min lilla guldfisk. Vem ska nu stoppa mig från alla tookiga ideer å försöka få ner mig på jorden? Även fast jag ofta får me dig på mina galna äventyr så kan du ändå hålla liite koll på mig :P (vill även överraska me å säga att jag ENDAST äter stark mat här nere.. d va dags å bli vuxen :P) Saknar tiden vi hade förut, när vi verkligen hade tid å umgås. Nu känns d som att vi aldrig riktigt har tid å "sjuka ur" som förr =( Älskar dig till Amerika, nej USA å tillbaka. HA HA HA.. :P (kommer ladrig glömma den komentaren <3 )

Issa.. Sitter å funderar på att d måste vara "menat" att vi ska vara vänner, att vi ska kunna hjälpa varandra i vått å torrt..
För hur stor e chansen att jag träffar dig hos familjen .. (inge namn nämns här)  Vi börjar snacka å kommer på efter typ 6 månader att jag har jobbat å ha ha ha me din bror för lääääänge sen,  att du jobbat me mitt X:s styv syster å att min sons pappas förra styv pappas nya fru (lite komplicerat) skulle vara din chef.. Du å jag å våra vita kameler.. Saknar den tiden då jag va hos dig i e-tuna å  vi käkade : grillad kyckling, mini keso , vitlöks stekta champisar, me avokado.. Gick ut å promenera å lyssna på "Gouvenur Andy" disskutera alla problem från himmel å jord å gick sen hem å somna till en film.. Nu är d inte långt kvar tills du blir mamma.. Superduper mamman Issa:D
Även om jag inte kan vara nära dig kroppsligt så ska du veta att jag tänker på dig massor å vet att du klarar detta galant :)

Christopher: Vi e ju vuxna nu..(lr borde vara d iaf) Men saknar verkligen tiden när vi "hängde" som mest.. Hemma hos dig VARJE dag.. Du jag Elin å Pg.. å Majsan såå klart.. TP:t stod på bordet å vi satte igång å spela. dag ut å dag in. ha ha
Sen så fort jag hade problem så kunde jag komma till dig., ÄR dig å Majsan evigt tacksam för den valborg då Majsan körde mig till Sjukhuset å väntade på mig hela dagen å sen fanns där å lyssnade på d som va jobbigt. Du är fan en av dom bästa killarna på jorden. Vi har ju inte den bästa kontakten nu, men jag e glad över att ha dig i mitt liv å hoppas att när jag nu väl stannar på en plats kan få bättre kontakt me dig igen.. Tack för att du finns bästa CG, du e guld värld. <3

Peter:  Mysiga Peter. Har inte känt dig allt så länge, men klassar dig som en av mina närmaste å bästa vänner.
Finns här för dig When ever U need me, å jag vet att du har samma syn på mig. Du är den personen som fick mig att älska dykning, att lära mig dyka, att bli grym precis som du. Å att vi undervattnet e OSLAGBARA tillsammans gjorde d ju bara mkt roligare. Du vet hur jag fungerar, galen, spontan å ärlig.. Å mkt ska va på mitt sätt.. Iaf om jag planerar.. För vi vet ju båda att mina planer e tajmade in i minsta sekund.. Å du kunde ta mig för den jag e. Längtar tills du kommer hit så vi kan hänga som förut.. Åka på road trip, (du kör så jag kan sitta å sjunga me till min musik för dig ha ha ), äta på Kwong shop, se på serier å absolut inte hänga på stranden. ha ha ha Saknar dig å nu e d bara 27 dagar kvar :D jiiippiie :D

Malin: Sötaste Malin. Är såå lycklig att du är en del av min familj. Lycklig över vår dagliga mejl kontakt nu när jag e borta. Att kunna ha dig  å bolla mina tankar me betyder så oooerhört, för du vet ju precis hur jag funkar, å jag vet ju d oxå, men ibland försöker jag ju att "koppla bort d" å då e jag såå tacksam att jag har dig. Du är den person som tillhör min familj å vet så sjuuukt mkt ommig, allt d bra å allt d dåliga som hänt. Å du hjälper mig verkligen ta itu å lösa mina problem å även se mina problem ur andra synvinklar. Sen e vi jäävligt lika du å jag.. ett två tre fyra, du e precis som jag e spontan å galen party myra. :D Men vi kan även bara umgås. Behöver inte festa för att ha kul. Sen att vi hade d sjuuuuuukt skoj sist i GBG e ju bara toppen på glassen :D Ser fram emot att träffa dig å Lillebror när ni kmmer hit i Januari :D wiiiie :D Kärlek <3

Madde. Underbara Madeleine.. Känt dig i sjuuukt många år. Fan spelat h-boll ihop sen innan skolan ens började. 
Vi ungås ju inte så mkt nu på senaste åren. mkt för att man blir äldre å växer upp, skaffar familj, flyttar osv. 
Men kommer aldrig glömma alla g vi va hemma hos dig under skol tiden .. Innan "vallen" festerna.. ha ha Alla möjliga teman å vi gick in till 100% inför varje grej. ha ha.. Lr när vi blev hungriga å Lee å Totte fick köra oss till Humelsta å käka kl 5 en lördag morgon (vi då 16 år) för att vi "va ju såå sjukt sugna" på typ hamburgare.. ha ha ha
Alla dom gånger vi satt å rökte i köket å diskuterade killar å killproblem osv.. (d va nog mest jag som hade problem så tack för att du lyssna)
 Sensate tiden vi umgåtts har d vart heelt galet underbart å sitta på din balkong å dricka "guanabana festis" å röka å snacka om the old days å  the new days. För ävenom vi inte umgås på ett jävligt bra tag så har vi lika bra relation ändå när vi hörs å ses. Sötaste Madde. :D Tack för att du finns i mitt liv oxå:D Längtar hem till din balkong redo för nya historier :P

"Keep smiling keep shining knowing you can always count on me, for sure..
Thats what friends are for..
In good times, in bad times, I`ll be on your side forever more..
Thats what friends are for..."



Over and out.....  : )



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0