allt som kan gå fel...

....går fel...

Dagen började..
Åkte ner till Happy days för å käka frukost å plugga..
Hm.. Internet H*LVETET funka inte där..
Hem igen.
Fått mejl av csn.. Svarar på mejlet.. AAAAAAAAAA SUCK..
Åker till Suzuki för att hämta kvittot och allt för vespan, allt d gick problem fritt..
Kör hem igen börjar regna,, TOOK regna..
Hemma.. BLÖT, KALL..
Pratar me N på msn.

Åker å hälsar på Pam å fixar mina naglar.. denna g blev d fransk manikyr å bort me d HOR LILA.
Tillbaka, möter Nini, Jenn å Joam. Köper käk. hem till Nini, Mango shake fick jag oxå :D

Sen hem.. Fått ännu ett mejl av csn.. MER KNAS. Så svarar på ett lite allvarligt å mkt mkt ärligt sätt..
Fick svar efter bara 5 minuter.! Så bra där!

Prata me Peter på msn.. Padi.. in å fixa medlemskapet.
Nähe? Mailen stämmer inte? WHAT? så jag kan inte signa in mig där! Men va fan då!!! aaaahhh. SUCK.
Försöker få hem Dexter, heroes å prisone break för att ha ngt å somna till. men d tar ju sjuukt lång tid..
Ngt mer som ska knasa? Kl e ju bara 23.. 1 timme kvar av denna skumma dag. blä.
Hoppas morogn dagen blir bättre !!!!

 BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0