And it happend...:p


Gillar positiva saker.
Ska bli mer positiv..
Peter min söta vän .(http://www.heypete.blogg.se/ )! tycker att jag borde tänka mer Optimistiskt..
Men lets face it, jag e Realist. D bara är så.
Om man tänker optimistiskt å hoppas på att allt kommer lösa sig så blri man ju pessimistiskt när allt inte blir som man vill.. Lr hur?
Så d e lika bra å va Realistiskt.. Så d så Peter
Jag e Realist å kommer altid vara d..
Dock är jag en väldigt förvirrad Realist at the moment. MEN..
Så snart förvirringen lagt sig så kommer jag ju bara vara Realist, å inte en förvirrad sådan..

Idag är jag glad.
Japp ni läste heelt rätt!
JAG ÄR GLAD. HAPPY HAPPY..
Hur kan detta komma tro?
Jo därför att mitt horoskop hade rätt :)
Jag fick ett "positivt besked" Så nu e jag HAPPY HAPPY..
Lovely day aint it?
ha ha

Så efter mitt sista natt blogg så såg jag på 2 filmer ihop om att kunna somna. men så blev icke fallet.
Han se båda filmerna, "Sex and the city" samt "Indiana jones" (den nyaste)
Precis på väg att ge upp me att försöka somna så jag satte på musik å tänkte att jag skulle ha lite morogn mys me min underbara kudde.. (ha ha TRAGISKT ja vet men va fan, man tar va man har :P right)
Så blunda jag till. å YES, tro d lr ej men jag somna faktiskt.. Vaknade upp några timmar senare å blev då arg på mig sj för att jag sovit bort hela dagen.. Men d va iof ingen viktig dag iaf. Å jag behövde ju sova..
Åkte ner å hämta ut lite prylar på Apoteket i Chalong.. (ha ha sjuukt grymma prylar dom har här )
Å sen drog jag till Patong. Tänkte fika med Pam men hon sov.. (jobbar natt så förstår henne)
Istället gick jag å drack mig en Mango madness. (bilden nedan)


Å sen bestämde jag mig för att fixa mina naglar (igen)
Förra gången blev dom AS bra, hade långa naglar innan så hon filade bara ner dom lite å gjorde fin fransk manikyr på dom.
MEN IDAG.. SUCK. grät ju nästan när jag gick därifrån.
Hon filade nästan bort ALLA mina naglar (iaf på höger handen) å hon filade dom snett oxå!
Så suck. nu går jag me två olika sorters längd på naglarna.
Jag e inte en sån som bryr mig i vanliga fall.
Men om jag väl går till en Salong J*VEL så vill jag fan ha d gjort på rätt sätt!
Så nej dit går jag icke igen..

Hm. Men men inte förstördes min dag för d...

Fortfarande Happy happy (å gömmer min höger hand så gott d går)

Sen blev d å fixa pass foto.. SUCK
Varför kan jag aldrig se normal ut på ett passfoto?
Jag har ett enda "viktigt" foto på mig som ser oki ut under alla åren å tacka gud för att d e mitt körkort.
Detta "pass foto" e ju bara till visa resan så inget jag kommer visa för ngn mer än för mupparna i Burma å sen i Ranong.
Sen eldar jag upp dom resterande 4a bilderna. BLÄÄ,.
Ser jag ut så lr?
SUCK!
D tycker iaf inte jag.


Idag ska jag försöka sova... Ja ni hörde rätt. jag ska lägga mig ner å förska sova. (inte allt för sent)
För ska upp kl 5 imorgon bitti. Sen sitta i  en mini buss i x antal timmar.
Väskan e packad:
Pass CHECK
Passfoton CHECK
1 bok CHECK
1 skriv bok CHECK
Nintendo DS CHECK
Cigg CHECK
Tändare CHECK
Ipod CHECK (även ny laddad)
Mobil CHECK
Korsordstidning CHECK
Pennor CHECK
Tuggumin CHECK.

Vattnet står på kyling  CHECK

Såå undrebart!.. Även fast resan dit e heeeemsk så känns d ändå skönt att ha d gjort.
(Sista dagen jag verkligen MÅSTE ut ur landet) ha ha
Min kalender som jag tänkte ha me mig kommer jag faktiskt lämna hemma.
Va finns d för viktiga planer jag kan behöva skriva ner där imorogn?
INGA å om d skulle bli så att jag kom på ngn så får jag väl skriva i min skriv bok så länge. Inte hela världen.
WOOOW..

Nu ska jag se nyaste avsnittet av CSI å lyssna på musik, läsa en bok å hoppas hoppas hoppas att jag somnar..

/ Bitch lr Princess.. Up 2 each 1 2 decide..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0