Äntligen Fredag??

Äntligen Fredag? Vaaa?
Shit hur fan blev d Fredag.. ? Kl är nu 21.30 här i Thailand.
Men när kl va runt 18 så pratade jag me en kompis hemma i Swe å trodde på fullaste allvar att han drev me mig när han sa att d va Fredag.? Ähh FREDAG?
Jag har ingen koll på dagarna längre.. DVS KAOS i mitt liv!! KAAAOS..
Måste öppna min Kallender å fylla den me äventyr, saker som ska göras å viktigast av allt..
Jag måste sätta mig ner å göra en budget.. AAAAAAAAHHH..

3 veckor har jag vart här nu.. 3 veckor.. Helt sjukt.. fattar ni hur fort tiden går lr?
Hm. d känns som att jag kom för kanske 1 v sen. Inte för att jag inte hittar på saker, absolut inte för jag gör ju saker dagligen.
Men mina planer om mig sj, mina "små" (JÄVLA UNDERDRIGT) så mina STORA mål jag har för mig sj..
Hur går d me dom?

Hm,. just nu när jag kommit på att 3 v gått.. så kan jag inte säga att jag "tagit i" till 100% för att nå mina mål..
Å hallå. D funkar ju inte..FAN FAN FAN , d vet ju jag oxå..
Hatar ju å skjuta upp saker. finns ju inge värre än att ha saker å göra som borde gjorts på väldigt länge sen, lr borde börjat me för länge sen.
Så nu e d fan dags.
IMOROGN då e d dags. Allt som skulle göras ska göras, allt som skulle påbörjas ska påbörjas.!
För nu ska jag fan inte sumpa d! HELL NO!

Jag vet ju att jag klarar av mina mål.. men varför tar d så lång tid å ta tag å verkligen börja me dom?
Tänk om när jag har nått mina mål, inte har några nya? Va ska jag göra då?
Ta dagen som den kommer? NEEEEEEJ, NEVER fucking ever..
D e ju sånt som får mig att gå under.. vilja lägga mig å bara döö.
För om jag inte har ngt planerat, ngt å se framemot.. va finns d då å leva för?

Man säger ju att livet passerar medans man planerar lr liknande..
Men jag planerar ju mitt liv för att kunna leva d på bästa sätt.
Hatar att misslyckas.
VÄGRAR att misslyckas.
Å om jag börjar me allt imorogn kommer jag inte ha samma ångest nästa v.
För då har jag ju börjat me allt å då e jag ju på väg.
Hatar å vänta, va d än gäller, HATAR verkligen att vänta.. Spelar ingen roll hur lång tid d tar å komma till mitt mål, men bara man e på väg så får man ju en kick.

Många tankar som snurrar just nu...
Fan fan fan, ångest för att jag tagit d föör lugnt dom här 3 v..
D e bara sätta fart nu. lr inte nu för kl börjar bli mkt å jag kan inte somna kl 3 varje natt å va sjuuukt trött å lat på dagarna.

Imorogn ska jag upp kl 6.30. inte "ska" men d e lugnt om jag somnar om. Utan jag SKA, MÅSTE upp.!!
Få dagen imorogn som en start..
En Lördag.. Tänker inte skjuta fram d tills på Måndag bara för att veckn börjar på Måndag.
Nej imorogn e d Lördag, Lördag den 4 oktober. Då e d dags.!

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa iordning allt inför imorogn.,,,

Goooood Night..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0