D blir inte alltid som man tänkt sig..



GÄSP va jag e trött på mig sj.
Inte trött trött utan SICK AND TIERD OF ME MY SLEF AND I.

Satte klockan på alarm kl 7.00 har ett svagt minne av att jag stängde av den. och att jag även pratade med Peter i telefon..

Tror ni jag gick upp den tiden?
NOPE såå klart INTE.
Vaknade kl 14.45 att min pappa ringer. Min älskade pappa ringde :D
Så då kunde jag ju inte ligga kvar i sängen, satte mig upp å vaknade till medans vi pratade om CSN s brev till mig ang kompleteringar innan jag kan få ut studie bidrag...
Pratade me pappa i ca 10 minuter å d öser ner regn utanför.. :D
Jag blir happy happy, På me mina tränings kläder å ska åka ner till Chalong piren för att springa.
När jag öppnar dörren så slutar d regna. VARFÖR?
Jag vill ju att d ska regna när jag springer, då blir man inte lika äckligt varm.
Men men d va väl bara åka ner till chalong piren, joggade i ca 30 min.. Fyy fan va min kondition SUGER..
SUCK SUCK SUCK.


Äntligen hemma å har vart å handlat Som tam (pappaya salad) å sticky rice (Komjan tror jag d heter på thai)
å ska snart hoppa in i duschen..

En massage får d även bli då jag inte kan vrida mitt huve till höger.. Känner mig skapligt lam...

Good bye farwell aufwidersen adjöö... lr ngt.

Sen ska jag in till Patong  å köpa mig en mango madness å kankse träffa en polare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0