D spelar visst roll...


Hm..
Jo.
Jag kan ta att "vissa" (många) tycker att jag e tjock, Fet , överviktigt osv.
MEN Dom som  känner mig sen innan, dom som vet att när min son va 1 år så vägde jag 42 kg som MAX och att jag då va ville va smalare för jag tyckte att jag va äcklig och tjock.. d e den känslan av vetskap som gör ont.

Nu bor jag (tur i oturen) i ett land där tjejer/kvinnor vägar i princip max 50 kg å alla som vägeröver d e tjocka å fula.

Men just idag,. SUCK

D hände en sak idag (jag fick reda på en sak) som jag egentligen inte ville veta å tänker inte ens skriva d nu för d gör för ont.
Men fan va jag hellre velat väga 42 kg igen BARA FÖR EN DAG (och tills jag dör) bara för att.. ( d som jag inte ens kan skriva)

Så nu e jag arg å lessen, men mest besviken på mig sj!
Å nu jävlar. I dont give a fuck egentligen. men nu. just nu.
FAN VA ONT D GÖR...
42 42 42 42 42 42 e allt jag kan tänka.... (some day, some were I will rock YOUR world!!!!))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0