Dags å börja blogg igen.. :p


Nu har jag inte bloggat på sjuuujkt länge.. (typ 5 månader) så beslutade mig för att ta bort mina gammla inlägg å börja om..
Hatar å göra avbrott å sen ska man ta upp på samma spår..
Bättre att radera å skriva nya roliga saker..
SÅ..

Maria is ME.., Mia, Mimmi funkar likabra.
Ligger i min säng i Thailand å njuuuter av fläktens surrande.
Flyttade hit (igen) för ca 3 v sen.. vart härifrån sen Maj å DAMN I`ve missed this place.
Men denna g har jag fixat mitt egna radhus i Kata (Phuket)
Trivs som bara den..
Men saknar många av mina vänner å min familj hemma.. *TÄNKER PÅ ER ALWAYS* <3

Såå.. varför blogga igen?
Hm.. sist jag blogga så handla d såå jävla mkt om att jag ska gå ner i vikt..
Kommer handla om d denna g oxå.. men min blogg kommer även bli som min dagbok..
Där jag kan tycka, tänka, skriva fritt om va jag känner, tycker osv..
Älskar å skriva.. verkligen LOVE IT.
Har inte denna blogg för att bevisa ngt lr liknande.
utan bara för att "stilla" mitt eget begär av att fingra på tangenterna..

Första inlägget blir inte så långt dock.
Har inte tid för ska in till Phuket town å äta Pappaya sallad ( Som Tam) me sticky rice.
Men nästa inlägg (senare 2 night) blir mer kul.. kanske??


Skriver snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0