Detta e ju heelst sjukt.. Lite läskigt iaf .. :p


Söndagens Horoskop.. :

Det blir aktuellt med förändringar både privat och arbetsmässigt. En länge nära dröm ser ut art bli verklighet. På sikt kan det här leda till att du byter vistelseort. Det kan också innebära art du sätter dig på skolbänken för en viss tid.

Hm För d första.. Jag bor i Kata i Phuket och har fått jobb erbjudande som gör att jag kankse måsta bo mesta dels av tiden i Khao Lack.... (En stad ovanför Phuket) Då jag kommer jobba som Dive master runt Similand Islands..
Sen den 20 Oktober kommer jag påbörja min utbildning för ekonomi assistent på distans.
 Har även planer på att göra klart min IDC utbildning här nere...
Så Morgon dagen ser faktiskt välldigt lockande ut :D

Men första jag ska göra e att åka ner å jogga på Chalong piren å promenera i minst  timme.
Sen ska jag sätta mig och kolla igenom mina skol uppgifter.....
SÅ heey jag längtar tills imorgon :D:D

Nu ska jag se på film å HOPPAS att john blund kommer till mig inte allt för sent :D
Take me to the dream world.. PLEASE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0