.....

Jag följer varje steg du tar,
vill ej gå vilse.
Jag följer varje drag du tar,
vill ej bli överraskad.
Jag följer varje blick du ger,
vill ej lämnas utanför.

Jag missade ett steg du tog,
jag vet ej var jag är.
Jag missade ett drag du gjorde,
jag såg det ej komma.
Jag missade en enda blick,
aldrig kommer du tillbaka.
 


If i`m in heaven before you are,
I will write your name on every star
so all the angels can know and see
how much you really mean to me..



De sa att hon var stark, att hon var snygg.
Hur kunde en människa vara så trygg?
Hon hade självförtroende,
var inte av någons kärlek beroende.
Ja, det var vad hennes vänner sa.
Men var det verkligen så det var?
Varför grät hon då varje kväll?
Hon som var så himla vacker och snäll.
Varför var hennes blick fylld av smärta?
Hon som fanns i allas hjärtan.
Varför drömde hon och saknade?
Varför var kudden blöt av tårar när hon vaknade?
Fanns det någon som älska henne på riktigt ville?
Ja, fanns där någon riktig kille?
Hon fick alltid på allas problem höra.
Men kvar till hennes problem fanns inte ett öra.
Hon jämt efter kärlek letade.
Och ibland killar på henne pekade:
- Ser du flickan, vad vacker hon är!
Å plötsligt var han jätte kär.
För dom var allting bara en lek.
Men hon var trött på alla lögner å svek.
Hon gick jämt på alla dessa nitar.
Hennes hjärta krossades i tusen bitar.
Precis som att på solen bli bestulen.
Hennes himmel var alltid så jävla mulen.
Många mycket kärlek av henne fick.
Men ingen kärlek tillbaka till henne gick.
Ja i hennes hjärta fanns plats för många.
Men hon lyckades aldrig den rätta fånga.
Var det nånsin någon som förstod,
Vad hon tänkte på när hon log?
Folk säger att tiden läker alla sår.
Men alla tårar har nog satt sina spår.
Ja att älskas av en pojke var hennes ända dröm.
Men vem trodde det om en tjej som var så himla
snäll å öm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0