Fly lr hitta tillbaka?



D skulle ju bli en tidig kväll..
Men idag brast d IGEN..
Suck.
Saknar mitt <3, min prins...

Jag flyttade ju hit för att göra ngt me mig sj, för att bli ngt å må bra igen.
Men jag flyttade ifrån den personen som gör mig hel. riktigt hel.
Och jag e ju ngt. jag e ju MAMMA..
Göra ngt me mig sj? Gjorde jag inte d för snart 6 år sen när jag beslutade mig för att behålla mitt barn..
Jag blev ju vuxen?
Varför söker jag alltid ngt nytt?
Va e d för fel på mig?

Nu e jag här å jag tänker försöka så gått d går å hitta tillbaka till mig sj..
Men varför känns d som att jag flyr?
Jag tror inte att jag flyr? lr gör jag d?
Ännu mer förvirrad.. jobbiga tankar. saknar mitt <3. nu ska jag sova så jag kan drömma att ha honom nära..
Min älskade Jason. FÖRLÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0