Fool me once shame on YOU.

so if You Fool me twice, its shame on me..

Om man ger sig in i leken får man leken tåla, lr hur?
Ingen vet vad som händer idag, imorogn, om en vecka osv..


Samtalet me DIG igår. <3.
Jag som va sååååå arg, lessen, besviken. Hur kunde jag bara släppa d?
När jag såg dig, hörde din röst å när du lyssnade på mig när jag förklarade hur jag kände...
Kunde ju inte fortsätta vara arg. D bara gick inte. Vill inte var arg på dig.
SÅ skönt å få prata me dig igen. Din röst gör mig lugn.

Tycker om dig, men du vet att du kommer få höra "d där" ett tag framöver.. ha ha
Ska försöka att inte va så långsint.

Jag vill inte sluta prata me dig. Du får mig glad.
Ingen av oss vet vad som händer i framtiden.
Hade jag vart hemma hade jag velat vara med dig.. Men nu är fallet som vi vet att jag är i Thailand, en annan världsdel, tidszon. Men jag tänker på dig för d, jag tycker om dig för d.
Dina ögon.. galet.. Din röst.. underbart.. Din närhet..trygghet.. Saknar... MASSSSOR.

In my mind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0