Förvirrad... typ..

Idag har jag gått emot mitt horoskop..
Fan då..
Mitt horoskop va ju himla positivt. Och jag har verkligen gjort allt för att förhindra att d ska stämma..
Hur sjukt e inte d?
Detta va mitt horoskop för dagen.. :
Du har jättefina kärleksaspekter. För dig som har en partner förbättras relationen. Du som singel rekommenderas att själv ta initiativet till en kontakt som intresserar dig. För oavsett vad detta sedan leder till, måste du våga stå upp för vad du känner.

Hm.. ok. jag e ju singel.. Så borde jag då inte skicka ett sms lr ngt till "han".. ?
enligt mitt horoskop borde jag ju d.
Men jag tänker inte..
Lyssnar faktiskt på Peters råd.. även fast jag alltid brukar lyssna på mina egna.

Hm.. men men ..
I skrivande stund här så kollade jag in min morogn dag :

Vad andra människor tycker och tänker betyder en hel del för dig just nu. Lyckligtvis har du inga större problem att imponera på de människor som du är beroende av. Du behöver bara vara dig själv, och det är minnsann inte så bara det. 

Hmm.. *förvirrad..*


 

Kommentarer
Postat av: Peter Da Man

Så där ja! Bra att du lyssnar på mig du kommer vara mer intressant då ju.

kul att någon lyssnar på mig iaf! Hihi



Puss o Kram

2008-10-20 @ 18:46:26
URL: http://heypete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0