God morgon.. :D

Good morgon, Good Morning, Sawadi Tonchai..
Ja kalla d va ni vill.. Kl är 09.00. Och jag e vaken, Klar vaken faktikst.
Wiie.
Igår beslutatde jag mig för att somna tidigt.
FÖRLÅT mamma men jag tog en tabl. (det va en av dom som jag fick på recept hemma i Swe, så du kan va lugn).

Jag somna runt 2, och nu vaknade jag 0845 . Pigg som få å har just hällt i mig en flaska vatten och ska nu till beachen innan frukost..
Underbart. helt galet bra mår jag.
Solen skiner, jag e pigg och förhoppningsvis ingen på beachen än :P

Happy happy :D..

Grattis Ida till lägenheten. FAN va bra. Å va glad jag e för din skull :D
Nästa gång du "flyttar" in ngnstans (förutom när du drar hem och packar och väntar på å sälja lgh) så e d vi som flyttar tillsammans. Wiie .. Puss min 2a hälft. Min bästa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0