hm.. thinking...


God dag..
Kl nu 17.35.
Vart å fixat en del på dagen.
Frukost
Sova,
Åka till Chalong
Till South siams kontor i Karon
Hem igen å hämta lite prylar
Ut igen..
Käka på 2gether me Crille och såg dom nya rummen..
BESLUTS ångest....
Ok. nu har jag besluts ångest..
Imorogn åker South siams båt nr 3 till koh bon. JA ni läste rät.. KOH BON = stor chans för att se en val haj..
Bästa båten som finns me alla roliga personer om bord å första klass dykning.
JAg vill jag vill jag vill åka.
Har ju såå klart kirrat så jag får 20% bort frå priset.. dvs istället för att betala typ 17000 bath för 3 dagar å 2 nätter så betalar jag typ 13.000 och d e d värt. VERKIGEN,
Men asså 13 000 bath e mkt pengar. ! Vill inte slösa pengar. =(
Men vill åka ut å dyka me den båten. Börjar ju jobba snart och kommer då inte kunna åka ut med dom alls, eftersom att dom åker till Koh bon varje onsdag å söndag.. så e chansen MKT stor att jag inte kommer kunna åka fören i slutet på säsongen.. hm?? D säger väl allt.. lr hur?
Jag borde åka..
Har 1 timme å 20 minuter på mig å bestämma mig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!
Ok. hm.. d visar sig senare hur jag gör :S
Over and out så länge.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0