How come...



Är d bara jag som blir extra deppig av "fina låtar"?
Har en spel lista på itunes å min ipod.. varje gång jag lyssnar på dom låtarna så faller jag i gråt.. D slår ALDRIG fel. ALDRIG..

Även fast jag inte är deppig från början, så blir jag d så fort jag hör dom låtarna..
Kan även spendera timmar på youtube och "leta" efter roliga, fina, knäppa sköna låtar..
Sen såå klart sparar jag dom och alldeles nyss så satte jag på en låt..
D va visst en av dom "fina" låtarna.. för japp jag fall i gråt.
Ingen anldening.. lr jo d finns en anledning men jag e inte "modig" nog att skriva en här än.. Får se hur allt blir..

Ingenting är helt 100 än.. så d e lika bra att hålla d för mig sj ett tag till..

I vanliga fall så lyssnar jag på mina "happy happy" spel listor å diggar med.. Men inte nu längre....
Dom "finare" låtarna ger mig mer?
Jag vet ju att jag ofta uttrycker mig me musik.. (även fast jag inte kan sjunga lr e musikalisk för 5 öre..så känns d så lätt att uttrycka d man känner me musik)
How come?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0