I cant sleep..



Sitter här ännu en natt.
Denna dagen har varit mkt underlig..
Vet inte ens vart jag ska börja?
så jag börjar inte.

Idag va d första g på 3 v som jag lyckades få ur lite av min besvikelse, lessenhet, ilska..
Det varade i 5 min, sen tog mina pengar slut.. Men personen i fråga lovade att komma in på msn och avsluta detta där..
Detta va för 2 timmar sedan.. SUCK. Kl är nu 0140 min tid vilket gör den -5 tim hans tid..
Men om man vet en sådan sak som att det är natt här men bara kväll där, och faktiskt bryr sig om den person.. Tar man sig inte tid då?
Jag gör ju d. Så varför tar den här personen inte sig tid?
Vill han att jag ska sitta sömnlös ännu en natt och vänta på att han ska ha tid.
Om han inte har d sen då? lr om han inte tar sig tid..
Sitter jag då här sömnlös helt i onödan. ?
SUCK.
Jag fick ju endel sagt under dom 5 min vi han prata.. Men 5 min? 5 jävla ynka minuter på över 3 v?
Jag har suttit å vart arg, lessen och besviken bara för att en person inte hört av sig..
Är glad att jag har vänner som förstår mig, som förstår att jag är lessen, arg och besviken.
Och mina vänner, dom tar sig tid, dom ringer, smsar, mejlar å msnar med mig.
Men DU? va gör DU?
I ditt sms idag skrev du : va jag fattar inte? tror du jag sagt ngt? och jag har jobbat en hel del den sensate tiden. Hur är d med dig?
Mitt svar blev: Tydligen inte.. Men som om du bryry dig om hur jag mår...
Ditt svar:Jo jag bryr mig, men har inte mått så bra själv den senaste tiden...

TROR du att d e en jävla ursäkt lr?
Kanske om du hade sagt d till mig för typ 3 v sen. och om du ngn g under denna tiden förklarat varför du mår dåligt.
Men hur tror du jag mår? VA?
Jag tyckte om dig. MASSOR. fattar du inte d lr?
Verkligen hur mycket som helst.
Du sa ju att du tyckte om mig, du skrev hur mkt du saknade mig.
Men gör man så här mot någon man tycker om? Mot ngn man saknar?
Jag bad dig från första början att vara ärlig. E d så svårt? Va d så svårt?
Om du inte tyckte om mig, om du inte ville ha ngt mer med mig, hade d inte vart lättare att bara säga/skriva d?
VA?
jag fattar inte. hur kan man göra så här?
Å sen nu? Efter att jag fått förklarat för dig lite om hur jag kände och du till och med säger att jag har rätt att vara arg på dig.
Inte ens nu hör du av dig?
Va e du rädd för?
Sanningen, Lögnerna,Mig, Dig sj?
Hur ska jag veta om du inte säger till mig?

Jag ville verkligen ge d en chans. Du sa att du ville ge oss en chans.
Men gör man så här då?
Hur kan man bara ta ngn förgivet så?
Tänkte du ngnsin höra av dig om jag inte messat dig idag?

Mina vänner jobbar, pluggar, reser. vissa är lyckliga, olyckliga, jätteglada, jätte lessna, har mkt me sitt liv lr har d bara helt normalt.
Men dom har ju tid att höra av sig.
Så varför hade inte du d?
Varför har du inte tagit dig tid?
D e inte så att du måste ringa mig dagligen, men du hade på 3 veckor, kunnat, ringt, skickat mess, mejlat lr skrivit på msn.
För du lever i 2000 talet. ALLA har mobiler, även du, fast jag vet att du inte har den me dig överallt så kan jag ju sätta mitt liv på att du använt den ngn g under dom senaste 3 veckorna.. Du har en dator, du har internet. Är d såå svår å kasta iväg ett mejl? lr skirva på msn. Du vet ju att jag är online dagligen..

Varför gör du så här?
DU vet ju att du gjort fel., d sa du ju till o me i telefon. och du skrev d på mejlet jag fick för 3 veckor sedan.
Men inget har ju ändrats..
När jag träffade dig, så trodde jag verkligen att du va annorlunda, d kändes så rätt.
Men nu? jag vet ju knappt ut lr in?
Orkar inte.. Har inte krafter till detta...
Jag vet att d är uppenbart att du inte vill ha mig. Men isf kan du va vuxen nog å vara ärlig mot mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0