Issa jag älskar dig!



SHIT..
Fick för mig att "sätta på" min ena Swe telefon som jag haft avstängd i ca en månad.
Fick ett mess får Issas "svärmor", även ett x till migs mamma..

"Hej, ring mig när du ser detta. Kram Mona."

Skickade ett sms från min thai tel.. Mona ringde tillbaka.
Älskade Issa <3 har fått en hjärblödning, hon åkte in igår. Är nerssövd och en så länge är läget stabilt.
Men issa. ÄLSKADE ISSA hur kan detta ske?

VÄrldens bästa Isabel blev mamma nyligen, och nu ligger hon ner sövd för att hon fått en hhjärnblödning.
Älskade Issa. Du måste bli bra. DU BARA MÅSTE BLI BRA!

Kan inte sluta gråta. sitter här i min ensamhet och tänker bara på dig bästa Isabel.
Ska jag åka hem?
Inget får hända dig. INGET.
D har ju hänt massa och jag har inte funnits där.!
D e inte sant! SHIT.

Älskar dig Isabel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0