Jag e sjuk..


Snyft here we go again.
Tycker egentligen inte synd om mig sj för att jag e sjuk.
Utan tycker synd om mig för att jag e sjuk här i Thailand.
Hemma när jag e sjuk så ligger ja inburrad under MINA duntäcken, Dricker varm OBOY lr TE, Äter massa gott å enkelt och duchar  i timmar i VARMT vatten för att sen lägga sig i soffan igen och mysa till ngn film lr serie..

Men nu.
Vakna imorse me så sjukt ont i halsen. Kan knappt svälja, Ont i hela kroppen och FRYSER.. inte fryser lite utan låg å skaka tänder under täcket.
Gav mig på en varm dusch, lr ett försök till en varm ducsh. MEN d blir inte såå varmt som  jag vill ha d så jag står i ca 38 grader å huttrar mer,
Febern ligger på 39,8 å ni som känner mig vet att jag inte blir sjuk sjuk i vabliga fall..
Bara sia ut denna sjukheten.
Längtar dock hem till Swe för att stå i en KOKHET dusch, å burra nermig under MINA duntäcken å dricka VARM OBOY all night long.. BRrrrr.

Bye bye.. dags å försöka få duschen att bli varm en en g.. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0