Jag hatar inte att sova... men jag hatar mode bloggar..??


Jag hatar att somna.
Att lägga sig ner i min grymt skööna säng me mina kuddar å mitt täcke..
Bara tanken får mig att vilja sitta upp för  resten av livet.
Hatar inte att sova, jag ÄLSKAR att sova. (även fast jag säger att jag hatar att sova) så är d inte själva sovandet jag hatar.
D är att somna som jag hatar.
VERKLIGEN HATAR D.
Så jävla tråkigt att lägga sig själv i en säng, i en stor säng desutom där man kan sova på bredden och längden. (lr iaf jag som e 1,70 kan sova så)
D kan ju inte bara jag som tycker d är tråkigt att somna?
Iaf när man somnar själv.

Har inge problem (lr jo någon gång kankse) att somna brevid någon annan.
D spelar ingen roll om det är me mitt lilla <3, eller en kompis eller en kille.
Men att sova själv. Så jävla tråkigt. ! Fruktansvärt tråkigt.
Finns ju inge bättre än att höra någon annan andas brevid en, lr ligga å hålla om någogn å pussa på någon innan man ska somna.
Men sova själv.. SUCK..
Så nu sitter jag upp!
Legat ner å försökt somna till 2 olika filmer idag me faktiskt.. "Jalla jalla" och "Kopps" fick d bli..
Men filmerna tog slut och jag skiter i å sova.
Ska ju ändå upp om 2,5 timme.
Så varför ens lägga sig? Helt onödigt.
Så jag fördriver tiden me att lalla lite på datan, skriva lite å lyssna på musik..

Fatta om internet skulle försvinna, allt bara raderades ut? Va skulle jag då göra alla sömnlösa nätter?
Mina sidor jag besöker dagligen:
www.aha.nu/index.html ( BÄSTA HOROSKOP SIDAN LIKE 4 EVER and EVER and EVER)
www.tjuvlyssnat.se ( ha ha jaa alla behöver ett got skratt å här finns MASSOR)
www.facebook.com ( suck, ja vet FB tönt.. men men va gör man)
www.aftonbladet.se (fråga mig inte varför dom har ju inge vettigt att skriva ändå)
www.piratebay.se (eeeh absolut inte för att typ ladda hem ngt iaf .. ööhhh )
 www.hotmail.com ( många viktiga reklam mejl per dag.. SUCK samt e alltid online på msn)
 Några bloggar jag kollar :
www.bobsons.blogg.se  (Denna tillhör en vän som jag känt i välldans massa år, en grym tjej som har bildat en familj :D och som vet hur man ska skriva så att ens läsare skrattar och gråter på samma gång :) du e grym gumman, keep up the good work)
www.ensamgravid.blogg.se (Issas blogg, du och jag går i ett gumman. ALLTID. VIta kameler till dig min bästa Issa)
www.minamonster.blogg.se ( en gammal klass kompis som verkar ha ett underbart liv med sin familj, även fast vi inte hörs Fia så måste jag ju bara säga att du är MYCKET LYCKLIGT LOTTAD och jag önskar dig all lycka med allt :) )
www.heypete.blogg.se ( Peters blogg, ha ha Underbara Peter, va skulle jag göra utan dig vännen? På land är vi bäst som vänner, men under ytan finns d ingen som kan krossa oss.!!! WE RULE the ocean :D

www.eoginas.blogg.se (ingen jag känner men hon har himla massa roligt att skriva och som tur är INTE handlar om MODE)

Blää för alla jävla mode bloggar?
Orka..
Ska jag blogga om mitt mode?

Hm. ja just nu har jag på mig en av ALLA mina sönder klippta FAKE diesel t-shirts (idag blev d den GRÅA) som jag köpte på karon marknaden för sisådär en månad sen. (sönder klippt och designade av ME MYSELF AND I )
ett par FAKE billabong shorts som jag oxå köpte på Karon marknaden i färgen RÖD..
Toffsen jag har i håret är vit randig och svart och införskaffades på H&M..

Alla är ju olika.
men hallå skulle jag blogga om mode?
Hm. d skulle bli mkt skrivandes om mina älskade mjukisar.. och såå klart massa olika bilder på dom och mina icke matchande kläder.. 
 
Så nej tack. mode = not my thing..

Men heey vi e ju alla olika..
så vill folk lägga timmar på å skriva och fota sina kläder så fine by me..


And thats it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0