Jag va ju såååå glad..


Hej hopp.
Ska försöka kasta in min lycka som jag känt dom senaste dagarna då jag vart ute å dykt..
D började dock inte så bra.
Spö regna när jag gick å vänta på minibussen som skulle ta mig till khao lack.. Stod ute i 30 min.. va ganska DUNDER blöt när den väl kom.. Kallt som fan för chaffisen insisterade på att ha ac förutom om jag ville köra.
Men eftrsom jag inte sovit ngt den natten å inte hittar till khao lack så va d bara stå ut..
REGN REGN REGN å mer regn..
På tablamunpiren så duggade d bara vilket gav mig lite hopp..
Väl i speed boaten å utanför första ön så försvann hoppet.. TOOOK regna å CP höga vågor.. VERKLIGEN cp höga..
Hälften av båten satt å spydde.. dom andra satt å såg liv rädda ut.. Men jag kaptenen å båt pojkarna skrattade å d kändes ju som e bergodal bana. :D D brukar ta 50 min me speed boat ut till den stora båten som väntar vid Similand. Men denna resa tog 2,5 tim :D ha ha D enda jag va orolig för va min dator som låg i väskan som såå klart blev pisse blöt. MEN den funkar ju nu :D

Väl på båten. Trodde jag skulle ut me båt nr 3 där jag känner alla båt pojkar., men den båten kommer ine upp fören om 1 v.. så jag hängde me massa nya människor. Känner ju instruktörena sen innan. Men fick 8 nya båt pojke polare :D
Såå jävla roliga :D
Å nu kan jag ännu mer roliga / fula ord på thai :D
Sen så klart vanliga oxå :D
Dagarna på båten har vart as nice, även fast vädret inte blev bra fören idag . Men heey :D Jag klagar inte.
Jag har haft en sååån lycko känsla dom här dagarna. nästan så jag mått illa över att jag vart så lycklig.. :D

Gick av båten idag =( men fick ett jätte fint "long live the king" armband av Damm å en tröja å snäll som jag e så gav jag honom ett av mina armband å en av mina tröjor :D (dock ingen som jag klippt i,nej han fick min röd svarta adidas tröja )
Lessamt att lämna dom =(
På speed boaten hem så låg jag fram å uppepå (jag e en av dom få som får d eftersom jag e polare me kaptenen) hi hi Sååå jag hade d as nice :)
Reste mig dock en g mitt i en våg å mina brillor flög av , men men dom kostade typ 20 kr så .. inge å gråta för.

Sov i mini bussen hem.
Ringde Nini. AS HUNGRIG, drog å köpte.. såå klart SOMTAM å Kanjao å gai å sen ice så nini kunde göra mig en mango shake oxå :D
Avnjöt en middag hemma ute hos Nini.
In till Patong fixa mina naglar å ta en behävlig ansiktsmassage efter allt salt vatten.
Mötte Nini å barnen på Kwong shop och drack en speciall coco nut shake.. .

Jag blev arg redan i mini bussen hem... Men min lyckokänsla från båt trippen satt änd kvar.
Men när jag kom till kwong shop då blev jag AS ARG!

ASSÅÅ SERIÖST., VA FAN HÅLLER DU PÅ ME?
JA DU, DU VET PRECIS VEM DUUU E!
JAG E SÅ ARG PÅ DIG ATT JAG INTE ENS VILL PRATA MED DIG!
INGET AV MINA FULA THAIORD PASSAR ENS IN FÖR DOM E FÖR "SNÄLLA".
Å DU UNDRAR VARFÖR JAG E ARG? 
SKÄMTAR DU LR?
NÄR DU INSER VARFÖR JAG E ARG SÅ KAN DU JU TA DIG TID Å HÖRA AV DIG.
MEN TILLS DESS DOOONT FUCKING BOTHER!!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0