Kan jag sluta ha FEBER lr?


Suck för att va sjuk..
Fortfarane liggandes i sängen å ser på film efter film..

Va iväg å hadlade käk på bluefin.. Tacos fick d bli.. Take away SÅÅ klart. Orka visa sig bland folk som jag ser ut :(

Ögonen e TOOOK röda. Jag skakar å fryser även fast jag åkte å handla i mys byxor å mys tröja.
Hade behövt ha mössa vantar å halsduk oxå.
Men jag körde SKAKANDES från mig i Kata till bluefin som ligger närmare karon.. När jag kommer fram så håller jag på å falla ihop pga inget styrka i kroppen :(
Får fram att jag vill ha d som take away å fick allt jag beställde efter ca 10 minuters väntande då jag nästan somnade vid bordet.
Hem igen.
Äta, dricka vatten å hoppas att mina smaklökar fungerar..
Tyvär kände jag inte mkt av maten, mer smärtan när jag svalde. ..
Forfarande feber, dock har den stigit till 40 grader. Fortsätter d imorgon ska ja ta mig till doktorn. :S

Nu ska jag frsöka ta några lugnande piller så att jag kan somna å slippa vakna stup i ett..

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0