Kan ngn hjälpa mig?



Jo d e så här.
Jag tror att jag e steril.. lr e d bara killar som e sterila och tjejer ngt annat?
I vilket fall. jag tror inte att  jag kan få fler barn.

Vill inte ha barn nu, men jag e ju 23.. Tänk om jag inte kan få ett till barn?
ÅNGEST..PANIK.. RÄDSLA..

Jag gjorde ju en abort (till ) efter att jag fått Jason. Kunde ju inte behålla d eftersom d va mitt i "break upet" me C och jag mådde fruktansvärt dåligt som d va och all min energi gick åt till min lilla prins.

Men nu. Jag satt och tänkte idag, eftersom jag inte alltid vart tjock.
Jag vägde ju typ 52 kg efter jag fött Jason. Och sen gick jag ju inte upp fören jag tog ut p-staven i juli 2005..
Kan man gå upp i vikt av att man blir steril?
Är d vanligt att man bara hux flux går upp 30 kg på typ 7 månader utan att ändra ngt i sin livstil förutom att ta ut en p-stav?
Ni måste ju erkänna att d inte låter troligt lr hur?
SÅ va kan d va som gjorde mig tjock?

Och finns d ngt sätt att ta reda på om man e steril lr inte?
Kommer inte kunna släppa denna tanke fören jag vet SÄKERT till 100% att jag inte e d.


Hmm men nu ska jag iaf försöka sova..
och om ngn vet ngt så snälla låt mig veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0