Lakan??


Ha Ha .. sitter å skriver me en polare å förklarar att jag inta gillar mina lakan här..
Asså dom har inga fina lakan i detta land (inte som jag hittat iaf)
Inga lakan som e en färgade.
Dom jag har e blå å ljus blå..
Vill ju ha röda å svarta..
Men dom röda e röda å rosa (snygg blandning. eehh nej)
å hitta inga svarta..

Hm.. vi kom iaf in på disskutionen "bortamatch"
Asså till oss tjejer..
Fatta å komma hem till en kille å ska mysa lite.. så har han typ lakan me "Super man märke" lr liknande på sina lakan, lr utslitna lakan me blommor å sånt på..
E d inte en avtändande tanke.
Å " N ". sa ju:- men tänk för oss killar å komma till ngn tjej me Hästar lr utslitna lakan me blommor lr andra disney figurer.
NEJ TACK.
Hm.. Såå om ni har sånna lakan. Bränn dom, elda upp dom, å köp fina nya lakan så att personen som ska se dom här lakanen inte blir OFF..

Hm nej nu ska jag iväg.. OVER AND OUT..

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag ska köpa superman... Eller ha samma som när jag flyttade hemifrån... Då vill ingen ha mig! YES

2008-10-23 @ 20:43:03
URL: http://heypete.blogg.se/
Postat av: Maria

svar till Peter:

ha ha men hallå

Du kommer va i Thai..

Dom skiter i va du har för lakan så länge du har cash.. så du får helt enkelt låssas att du inte har nå cash så slipper du få me dig ngn hem..

Lakan e ilands problem.. :)

2008-10-23 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0