Lööördag...


God kväll..
Hm jävligt skum dag..

Sov ingenting i natt.
En kompis hemma mår riktigt riktigt dåligt.
Suttit och mejlat med henne och försökt få henne på bättre tankar.
För jag hatar när vänner som står mig nära mår dåligt.
Hatar iof att folk mår dåligt överhuvud taget.
Men detta är något riktigt illa.
Försöker sätta mig in i situationen. Men d går inte. D e en för konstigt sak som hänt. TRAGISK.

DU SKA VETA ATT JAG FINNS HÄR FÖR DIG GUMMAN, ALLTID!

Tänker på dig massor och hoppas att du lyckades somna inatt.


Jag sov ingenting. Alla tankar bara sprang runt i huvet,. Lessen.. Känner mig otillräcklig.

Min nära vän sitter hemma å gråter. Och här e jag. i en annna tidszon, en annan världsdel och kan inget annat än att försöka få henne att kunna berabeta allt d jobbiga, me mejl å mina tankar som jag försöker telepatera över.

När en sån här sak har hänt så ska maninte sitta ensam. Och jag hoppas att dina "vänner" hemma tänker ställa upp nu.

Faktiskt ta sig till dig så du inte sitter sj.

För va e d för vänner som inte finns där under "dom jibbiga stunderna".

D finns så många kompisar som vill delta i allt d roliga. Men sen då? Allt d lessna, allt d jobbiga, när man verkligen behöver någon. Hur många vänner finns där då?


Jag älskar mina vänner, mina närmaste vänner för jag vet att om d någon dag skulle hända ngt som gör att jag "faller ihop" å inte kan resa mig. Så vet jag att jag har vänner som kommer sitta med mig. Finnas där dygnet runt i mina lessna å jobbiga stunder.

Och jag hoppas att ni, mina älskade vänner vet att jag skulle göra likadant för er. ALLTID.

Så efter att suttit uppe hela natten och mejlat me min vackra, fina, underbara men ååå så lessna vän så hann jag inte sova innan jag skulle till Phuket town. Väl där va vi på "paraden" där dom kör in svärd å vassa föremål i kinden och vandrar med. HELT SJUKT..
Åkte hen därifrån å vaknade kl 18.. oouups.. men men behövde ju sova.

Fick ett sms av en polare så åkte in till Patong och mötte honom å en polare till honom och dom vill ha me mig ut å dyka imorogn :D sååå klart jag förljer med. 
Ska blir irktigt kul då jag aldrig dykt me denna vän innan men jag vet att han e grym (har ju hört rykten ) 
Imorogn kl 0730 blir jag upp hämtad :) wiie ska bli nice som faaaan. riktigt grymt :D
Göra något annat än å springa i temepl å va allmänt trött.
Vegetariska festivale e snart slut. TACK. den 7e får jag äta mat från djurlivet igen. 
Läängtar så efter min kyckling, efter min omellet till frukost. 
Kommer nog börja käka vanlig mat redan imorogn. Ska ut på båten å kan inte riktigt bara läka lite gurka på en hel dag. men men får se hur d blir imorrn.
Nu ska jag se : I ditt annsikte me Magnus Betner. som jag sagt förut. HAN E BÄST!
wiie..

Byye for now 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0