Mätt.. BLÄÄ..


Varför är känslan när man e mätt hemsk?
Ni vet när man äter tills d känns som att man ska spy, magen håller på å explodera.
Inte för att man ätit FÖR MKT. Utan för att man inte ätit på såå lång tid så magen får problem att förbränna..
Så känns d nu.

Va å dök på dagen, koh doc mai, king cruiser å shark point.. Till lunch åt jag lite gurka å mini majs..
Va inte hungrig.
Men när jag kom hem så höll jag på å svimma, va såå sjuukt hungrig.
Duschade, bytte om å bestämde mig för att dra å käka..
Satt å funderade på va jag ville ha..
Hm..
Å sen blev d, pappaya sallad å stickyrice å sen en kyckling bit,
ja idag åt jag Kyckling. SÅÅ LESS på å inte få äta kyckling å annat från djurlivet.
D funkar om man är härifrån för här äter dom ju allt möjligt konstigt.
Men jag, nej  inte mer. jag vill kunna äta min omelett till frukost, lr soppa me ägg i. osv
Under tiden jag inte käkat normal mat har jag vart LÄSKIGT trött.
Kan inte sova på nätterna men har ingen ork för att göra ngt på dagarna.. Å hallå, d e slut me d nu.
Ska ta upp där jag avslutade.
1 timmes promenad på piren innan lunch, sen till beachen å promenera å bli brun å bada.
Jaa nu får d fan bli så!
Hur ska jag annars kunna bli snygg igen? d kommer inte ske om man inte äter mat som gör att man orkar göra saker.
Så imorogn bitti ska jag å äta min omelett. sen ner till piren. skiter i hur varmt d e. Här ska promeneras.!
Lyssna på musik å bara lalla på piren. ja tack :D
Michelin Mimmi is going to be Mini michelin Mimmi.. ha ha ha ha

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0