Miss the good old days..



Min lilla prins trötter och hans älskade groda som finns hos Lisa å Lena

Lilla tjockisen badar i Lisa å Lenas diskho :D

ja jag  va ju smal en g i tiden .. min glada lilla skrutt

¨
Lisa jag å Jason.. Good old times :)



sååå liten.. Min bästa på upptäcksfärd :P



Stammis haaaaket i skärholmen,.. yaaaoo.. lilla skrutt miiiiiini å jag ser helt drogad ut? hm.. för lite sömn kankse?




Lisa och min lilla tjockis :) snygg dubbelhaka <3

Out waaalking :P Lillen soover ZzzZZZzzzz


Mitt bus frö :D Vackraste..


Lisa , jag saknar d här jue =( MASSSOR .
Shit v i va ute varje dag, prommenerade me hund och barn vagn, gick å fika, hängde hos dig å Lena.
Fan att man ska bli vuxen.. MISS THE GOOD OLD DAYS... LOVE YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0