Ny dag, nya möjligheter....

Dags å gå upp... kl nu 13.52.. SUCK

Vaknade av mig sj kl 9. Va faktiskt pigg för en g skull. Å tänkte att nu ska jag ut å hitta på något..
Dumt nog la jag mig i sängen efter jag duschat. somnade tydligen om för nu e kl 13.52.. så pigg va jag??

SUCK.
Å inatt somnade jag ju faktiskt innan kl 2.. Men men.

Så va händer idag? Vad ska jag hitta på för något?
Hm.. läste mitt horoskop för dagen å tyckte att detta lät heelt oki :
Du befinner dig i fullkomlig harmoni med dig själv. Något du också förstår att uppskatta. Just nu är du på extra gott humör. Allt är möjligt! Utnyttja den här dagen om du råkar ha någonting speciellt på gång. Du har störst chans att lyckas då.

Gott humör? hm njaa fortfarande väldigt seg å trött... Speceillt på gång? joo men vet ju inte vert jag ska fixa det?...
Störst chans å lyckas idag..
Fan då.. jag som hatar å misslyckas.. detta betyder att jag måste UPP NUUU.

Hungrig börjar jag bli oxå.. Äter ju ingenting från djurlivet nu under 9 dagar så jag får allt dra å fixa mig lite frukt.
Men sen då?
Jag har en ideè. Men d handlar ju inte om att jag ska lyckas me något..
Har ju faktiskt inte vart borta i Kamala lr Surin än. Och är faktiskt sugen på en liten trip dit.. 
Men. jag har faktiskt viktigare saker å uträtta än att köra vespa till Surin bara för att.

Skulle vilja ha Pappaya sallad, men då måste jag in till Phuket town å dit har jag ingen lust att åka.. Hittar nog till "pappaya sallad stället" (där dom inte har något från djurlivet i maten , dvs ingen fisk sås i min pappaya sallad.)
Men att hitta dit e inte samma som att ta sig därifrån. ha ha
Så vi skrottar den planen.. 
Hm.. va blir d till frukost då?
 Mango? Annanas? Pappaya?
Lr ska jag åka till Patong å dricka mig en "mango madness" å in på Carrefour å handla hem mer frukt?
BESLUTS ÅNGEST.. ha ha

Men nu ska jag allt tå å röra på mig.. jan inte ligga i sängen hela dagen, inte konstigt att jag inte somnar på nätterna..

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0