Oj då..


Min plan me att sova tidigt igår SPRACK..

Åkte å mötte upp Jennifer å Marie, körde till Patong.. Hamna på Bangla, sen Boom boom bar igen..
Hm..
Vodka redbull fick jag ju i mig en heeel del medans Jennifer drack sprite å Marie ingenting.
Ha ha
Men men kul va d iaf.. stannade inte så länge, va hemma redan vid 2 inatt.

Somna runt 4a å gick upp 10.

Idag har vi haft "OPERATION DÖDA MYROR" utanför Peters hus.. Å faan om dom jävlarna INTE dött.
Ska dit imorogn igen.. Soppa, spola bort allt me vatten och se om d finns nå myror kvar å döda.
Till Happy days å käka lunch.. Marie å Jennifer lånade min data medans jag gick å tog en VÄL BEHÖVLIG Massage hos Per.
Min rygg känns LEVANDE igen.. å jag kan röra mig. den ni.. :)

Till beachen sen.. TRÅÅÅKIGA Kata beach.......
Nu hemma... duschat å ska nog allt in ¨träffa Pam ett tag i Patong :) Måste kirra mina naglar nu innan dom j*vlarna går av..

Over n out 4 now :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0