Sjuk.. lr bara lat??


Hm.. Jag tror att jag e lat.
lr jag vet att jag e lat. HATAR d.
Hemma i Swe så har jag inge emot promenader, morron, mitt på dagen lr nattliga promenader (föredrar dock mina å Elins nattliga prommisar i Mankan och mina å Idas nattliga prommisar i Sthlm.. )
Men här.
Hm.. Kl e 0115. Hemma i swe hade jag kunnat gått ut på promenad nu för att trötta ut mig sj och få mig att känna mig duktig. Men här? NU? SJÄLV? ingen bra ide å promenera HELT SJÄLV här.. så jag får la vänta tills imorrn då ...

Imorogn bitti ska jag ner till Chalong piren å promenera, d e en as bra å as lång pir så man kan faktikst vandra där utan problem.. D e bara sååå sjukt varmt. HELA TIDEN. Vill helst prommenra å jogga i regn, jaa d e ju såå mkt skönare.
Men inge regn nu inte. D va d idag men då satt jag ju fast i mini bussen.
Jag har ont i hela kroppen, vilket i vanliga fall e "nu e jag på väg å bli sjuk" tankar.
Men jag tror inte att fallet e så.
jag tror att d e att min kropp behöver mer fysisk aktivitet. Mer prommisar, mer turer me cykeln och mer bad/simmning.
Så jag hoppas att d regnar imorogn, så jag kan vakna tidigt. (satt alarm på 07.00) Sätta på mig tränings kläder å ta mig ner till Chalong. Jogga på piren i 1 timme, sen dra å käka frukost, hem duscha å byta om för att kankse ta sig ner till beachen.
Men jag tycker ju inte om sand. BLÄÄÄ hatar att ligga å sola, finns d ngt tråkigare lr?
Hm. så imorgon blir d åka på en lite trip å ta lite turist foton:D Japp så blir d :D Nu ska jag göra några armhävningar å några situps.
Man måste ju börja någonstans lr hur:P
Men håll tummarna me mig för regn imorgn :D PLEASE, iaf under tiden jag joggar, sen kan d gått å väl bli sol igen, d skiter jag i. :)

Natti natt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0