Sliiiiiten... minst sagt..


Å UNDERBART kl e 22.00.
Jag e TRÖTT, TRÖTT och nykter..
D tog ju ett tag för mig att nyktra till. Könner mig inte heelt 100 fortfarande men WAAAAY better then this morning.
Ha ha
Efter frukosten så åkte vi å hämta vmin Vespa som jag köpt:D
En röd MKT MKT MKT fiiin :D
Ninni körde å jag satt å va heelt väck bak på hennes vespa.
In till Suzuki (lr hur d nu stavas)
Sitta där i över 1,5 timme medans dom höll på me alla möjliga pappers arbeten och sen så klart en riktig genom gång av vespan så att allt funkar prima.
Under tiden inne i butiken så kunde jag inte ens ta av mig brillorna.
D syntes ju redan lååång väg att jag inte va heelt nykter då varje gång jag reste mig från stolen höll på å snubbla.. ha ha

Jag orkar fan inte ens skriva ngt mer om min dag, inte gjort så mkt alls....
Hämtat vespan, hem å vila i 2 tim, in till Patong å hälsa på Pam en snabbis, till Nini å käka å sen till Fiska räkor..
SÅ jag har inge vettigt å skriva idag.
Inte för att jag brukar skriva ngt vettigt.
Men nu e jag toook varm, ont  hela kroppen, ögonen e kanon röda (även fast jag köpte mig en flaska "clear eyes" på apoteket och droppar i mina ögon )
Min röst.. ha ha d e ju typ d roligaste idag.
Jag e AS hes. VERKLIGEN riktigt HES.
Låter som en 14åring som just hamnat i målbrottet typ när jag pratar..
haha
och när folk frågat Sabai di mai (sosm betyder typ : hur mår du )
Så har jag fått fram : Mai sabai.. ( d betyder typ : inge vidare)
å sen har jag börjat asgarava åt ingenting..
Övert trött kankse? Lite? bara lite?
ha ha ha ha
Nu ska jag in i duschen.. om jag orkar. annars blir d stänga av datorn å soooooomna :)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0