Sol- och Månkombination


24 Januari 1985 kl 08.20

Solen i vattumannen, Månen i Fiskarna!!!!

Vattumannen / Fiskarna




Du är intuitiv, något av en mystiker, och litar på dina aningar och infall. Du har förmåga att gå långt, mot sanningen eller mot misstagen, beroende på dina snabba mentala processer. Du har en känsla för poesi som får den att framstå som vetenskap, och en känsla för vetenskap som gör den till en slags poesi. En kombination av det verkliga och det abstrakta, det föreställda och det uppvisbara, det mystiska och det jordbundna, ger dig en vid förståelse för alla grenar av mänsklig kunskap och tanke. Du behöver en bra utbildning och en sträng disciplin i logik. Du måste utveckla en respekt för fakta. Utan denna intellektuella utbildning kan du bli en första klassens visionär, spiritist, medium eller klärvoajant, som tror på spöken, älvor, tomtar och troll.(?) Under alla förhållanden kommer du alltid att fascineras av det osynliga, vilket kan ge dig underliga skräckkänslor och fobier och göra dig lättlurad inom vissa områden samtidigt som du är helt rationell inom andra.

Du lever ett eget privat liv, vilket få andra människor någonsin tränger in i. Du kan ha paranoida fantasier, vara genialisk och nästan tro på häxor och svartkonstnärer. Du har en benägenhet att tro på alkemi, eller att världen är platt eller att en svart katt som korsar din väg betyder otur. Det finns en underlig blandning av det irrationella och det förnuftiga hos dig, men ditt grepp om verkligheten är så starkt att dessa underligheter sällan leder till någonting. I ditt känsloliv är du idealistisk, lojal, känslig och lätt att utnyttja.


Hm.. ska vi rätta oss lite här??
Litar på mina infall och är inuitiv !! Jaa visst e jag väl d :P
Behöver en bra utbildning? Varför läste jag inte denna sida för x antal år sedan så kanske d hade gått å räddat..
Tomtar, troll , häxor, älvor, svart konstnärer?? Hm.. njaa jag vet fan inte om jag ska hålla me där..
Paranoida fantasier?  WTF?? Har jag? hm..
Idealisk, lojal, känslig och lätt att utnyttja.. !!!! MEN TACK SÅÅ JÄVLA MKT, Hur länge kommer d där : lätt att utnyttja för följa mig? va va va ? SERIÖST!!!!!!! Snart kommer jag inte lita på någon alls längre för den kanske utnyttjar mig!!! Suck.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0