Sömnlös men dags för en ny dag... "Positivt besked ?????"

Så va har denna dag att erbjuda tro?

Enligt mitt Horoskop (Vattumannen) från den "bästa" Horoskop / Astro sidan ( http://aha.nu/index.html ) så ser min Fredag ut så här:

Livet visar sig från en av sina bästa sidor och du njuter i fulla drag. En kärleksangelägenhet ser ut att utvecklas i precis den riktning som du önskar. Och just nu räcker det för din del. Ett besked som du väntat på med spänning får du ett positivt svar på..


Så jag sitter här, denna morogn och undrar över vad d e för "Positivt besked" jag kan tänkas få idag.. Jag  av alla personer ska få ett "positivt besked" (som enligt horoskopet har me kärlek att göra..? ) 
Jag hoppas bara att jag inte får ngt "positivt besked" in person då jag tänker ha solbrillor å "gömma mig" för allmänheten denna då jag inte sovit på över 36 timmar och både ser och känner mig SKAPLIGT (minst sagt) sliten ut..
 
Tänker smyg kolla på Lördagens horoskop så jag även där håller mig uppdaterad..
And here it Goes.. :

Det kommer med all sannolikhet att köra ihop sig ordentligt för dig. Men hur gärna du än önskar att du kunde, kan du inte ägna dig åt mer än en sak i taget. Ska du kunna ro dina projekt i land nu måste du ta en sak i taget. Allt annat är dömt att misslyckas.


FAN FAN FAN,  
Jag önskar redan att jag INTE läste Lördagens horoskop. FUCK..! 
Som att d mesta i mitt liv inte kört ihop sig redan? 
Hm. jag ska på "visa run" imorgon.. 
Att ha med sig:
Pass , CHECK
Pass kort, CHECK
Mig själv, CHECK

Va kan d mer va jag behöver ha me mig? 
Ngn ide om vad som kan får min Lördag att köra ihop sig :S 
Va fan skulle jag där å läsa för?
Kunde jag inte bara njutit av min Fredag?
Nej d kunde jag inte. som alltid. Planering in i minsta detalj.
Men va faan? Jag har ju ingen koll på min kalender längre. 
FUCK 
ÅNGEST
.
Nu ska jag börja ha me min
kalender ALL THE TIME. 
Å en bok
Å min Ipod
Å min Kamera 
Å pengar
Å körkortet
Å Mobilerna (lr iaf 1 lr kanske 2 men INTE alla 3)
Å Brillorna
Å cigg
Å Tändare (2 st för jag hatar när den ena slutar funka när man e sjuukt röksugen å d finns ingen affär nära nog)
Å en flaska vatten
Å pennor (alla mina pennor.. lr nee d kankse räcker me den ROSA, BLÅ, RÖDA, GULA, GRÖNA å 2 bläck pennor)
Å ett extra hårspänne..
Å en korsordstidning
(lr ngn av mina gammla skvaller blaskor jag tänkte läsa på flyget hit..)

Tror bestämt att jag ska köpa mig en väska att ha allt detta i..

Himla många saker jag kom på att jag ska ha mig, men d e lika bra så att jag inte saknar ngt av d..
Detta ska jag även ha me mig på min "visa run" .. 
Då har jag ju iaf ngt att sysselsätta mig med under den heeeeemskt långa buss resan från Kata till Ranong å båt resan  från Ranong över till Burma å sen tillbaka igen medans jag väntar på att allt kommer köra ihop sig.. 

Cant wait until 2 morro. NOOOOT!!!
 

Kommentarer
Postat av: Hey Pete

Nu har jag fixat en god nyhet iaf, du kunde få ett kort och han blev lite skinerad hehe

Just det jag ska börja blogga mode och fotboll, det hör ju liksom ihop nu för tiden, om typ 2 år kommer Theo att vara den största mode ikonen i UK!

Fuck Beckham!

C U When i get there!

Bijatch!!!

2008-10-10 @ 14:14:07
URL: http://heypete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0