Starka vänner.. Kärlek till er.


Jag e såå stolt över er..

Bine.. Grymma Bine som stod ut en heeemskt jobbig graviditet, men så kom lilla Loppan (LO) till slut.. <3 Du kommer klara d grymt, Du å Maxe å lilla Lo. Ni är mitt hopp om att alla ska leva som familjer igen. YOU GO GIRL.

Issa .. Efter denna hemska jääävla tid som du haft nu me allt som har me "idioten" att göra.. Du klara av en vanlig förlossning för att du e så grymt stark i dig själv. Ingen ska få köra över dig, lr köra me dig. Du födde en liten prinsessa Lilla flickan som föddes IGÅR... Önskar så att jag kunde finnas hos dig och ge dig de stöd du behöver. Men jag vet att du har din mamma hos dig och hon kommer ge dig d stöd du behöver.. KÄRLEK gumman. Älskar dig

Lisa.. Du har iof inte fött ngt barn. Men LISA grymma jävla Lisa. Aldrig att jag trodde att du skulle sluta röka.. Blev avis igår när vi skrev på msn å du skrev att du börjat springa? DU SPRINGA? heeelt otroligt. (ta inte illa upp älskling, men kan inte se dig springa) Men du e grym.. Du fick mig jääääävligt sugen på å sluta.. 
Hm, få tillbaka bra andedräkt, kondition, spara cash.. hm.. ja asså d låter å känns ju inte helt fel. Får se om jag tar tag i saken.. 

Ida.. Älskade Ida, önskar att d fanns ngt jag kunde göra för dig. Tänker på dig oxå önskar att du bara kunde flyga hit å släppa allt d jobbiga.. Bara koppla av och tänka på dig sj. Jävla skit me stambyte och allt. Håller tummarna för dig ikväll. Saknar dig mitt Lingon. Du å jag vi e ett grymt team. Ledsamt att veta att du e hemma helt själv. =( Älskar dig.


Jag älskar alla mina vänner, och har vänner som jag inte skrivit något om just idag.
Men idag går alla mina tankar till : Bine och hennes familj, Issa och hennes lilla Sessa, Lisa som "fimpat ciggen" och Ida som har d jobbigt just nu..
Ni vet att jag alltid finns här för er. Kärlek till er alla.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad söt du är=)Älskar dig oxå. Fick lägenheten, så nu börjar det ljusna lite iaf. Saknar dig gumman puss puss

2008-10-15 @ 00:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0