Älskar att vakna tidigt...


Shit va jag älskar å vakna tidigt :D I LOOOVE IT!!

Dagen i sig:
Sätt på film,
Jag har bloggat,
Svarat på Älskade Malins mejl (en gång till för allt som jag skrev igår bara "försvann") SUCK
Fått jätte fina bilder av Lisa (dom som jag såå klart lagt upp här i bloggen och på FB)
Detta hann jag me innan kl 8 :D

Äta frukost mitt emot BIG ONE på "Ban kata road"
Sen till Beachen i 2,5 timme me Jenn och Joam.
Hem igen.
Tog en dusch
Satte mig i sängen å skulle fixa bland bilder.. började må CP ILLA.. så sprang till Toaletten och spydde. SUCK
Jag som aldrig spyr bara så där? hm VIIIDRIGT. Men men.  gick inte å göra ngt åt d.
Sen mådde jag hju bättre efter..
Drack en flaska vatten till.. Hann fixa å radera bland masssa gamla dykbilder.
Sen kom Jenn : "Mama say Kinkao.. "
Så söt.. ha ha Kinkao betyder Mat.. Och Nini bad henne gå hit och säga att maten va klar :D

Varmt som fan ute så  jag tog på mig min egen designade diesel t-shirt som e mkt mkt mkt kort klippt, på me en kjol och ut...
FAAAN.. Alla mina grannar e hemma och ALLA e tydligen utomhus oxå..
På me brillorna och gå snabbt till Nini..
Vid hus 12/16 (jag bor i 17/16) så sitter 4 thai killar/män.. som försöker börja snacka med mig, den ena nämner att han har samma billor som mig. Jag skrattar och svarar oki...samtidigt som jag försöker få min tröja att bli liite längre.. VILKET E OMÖJLIGT.. Ropar en av Thai killarna/männen lite fint : You ar verry sexy..
Känner hur jag blir heeelt röd i ansiktet., (Rödare än jag va innan , glömde nog nämna att jag brände mig lite imorse på beachen.)
Skämms, känner hur jag e took röd och e glad att mina brillor e så stora så dom täcker halva ansiktet plus att mitt hår e utsläppt så gämmer mig bakom d..
Då hälsar ännu en granne på mig. men han kollar inte mig i ansiktet när han hälsar, han kollar lite längre ner.. och jag försöker springa därifrån.
Kastar mig innanför Ninis grind... In i köket och hon håller på me Som tam till mig :D åå bästa Nini, GODASTE SOM TAM ngnsin :D

Efter käket drog jag hem.. Satte mig i sängen och fixade en spel lista på Itunes.
Funderade på å möblera om men då  måste jag städa först.
Å d gjorde jag, städa å flytta möbler. ÅÅ FAAAN va fint d vart. mkt mkt bättre har ju hur mycket plats som helst nu :D WIIIIE
Har även kommit ihåg att vattna mina blommor på baksidan.. ( vattna = fylla 2 hinkar me vatten och kasta ut över den stora jord plätten där jag tydligen odlar gurka ) ha ha Nini som fixat :D
Allt detta har jag vart me om idag och dagen e ju inte slut än :D hihi, undebart å vakna tidigt.
Nu ska jag vattna blommorna på framsidan oxå :D Sen ska jag till beachen igen..



Fyy faaan va varmt d e här nu. beeeeeachen here I come :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0