Tack Mr POLICE ... ha ha


Ha ha what a night :P

Åkte in till Patong.. Till Jungceloy å köpte min Mango madness..
Strosa runt lite bland affärer medans jag drack min älskade Mango Madness..
Vandra runt i typ 1,5 timme.. ha ha

Sen.. Satte mig på vespan å tänkte ta en "omväg" hem.. över Kathu, via Big C , Chalong å slutligen Kata..
Åkte längs beachen i Patong och ingen polis syntes till.. så jag lalla på som vanligt.(Körde bara i 80).
 Sen när d väl va försent så såg jag honom.. Mr POLICE.. ha ha
Stannade å skrattade lite å han förstsod att d inte va första g jag blev stoppad.. HA HA
Så jag visa mitt körkort tog "lappen" han skrev å åkte till Patongs police station för att betala dom 300 bathen (ca 60 kr) å sen åka tillbaka med lappen för att visa Mr POLICE å hämta mitt körkort..
Eftersom jag snackar lite thai så gjorde jag d först när han stoppade mig å då satt d 2 st engelska tjejer (25++) å snackade å kolla på mig som att jag va knäpp eftersom dom inte fatta va jag sa..
Så när jag kom tillbaka så frågade jag hur länge "lappen" räckte eftersom man får behålla den och visa upp om man blir stoppad igen..(smart lr hur?? ) 
Först svarade han 1 dag vilket gjorde att jag började as garva å snacka mer thai me honom å sa att jag vet att den gäller i minst 7 dagar och att han inte kunde lura mig för att jag faktiskt bodde här.
HA HA
Så han skrev på "lappen" att jag får köra utan hjälm i 14 dagar :D
Visst va han snäll? :P hi hi
Så denna Mr POLICE gjorde min kväll mer lyckad. Och tjejerna satt där fortfarande när jag kom tillbaka.. ha ha Undrar ju lite va Mr POLICE stoppade dom för  ?? HA HA HA

Va även hemma hos en polare och såg på film... Fick sova kvar.. meen me tanke på att jag inte somnar fören typ 5 snåret så kändes d inte så lägligt eftersom dom skulle upp kl 6 på morronen..

Nu ska jag se på film .. å e jag vaken vid 6 så drar jag ner till piren å Power walkar lite :P

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0