Time 2...

God morgon. Åkte inte å dök idag.. Anledningen är att på Fredag ska en av mina skol inlämningar va klar.( affärs juridik lektion 1) Så jag ska fixa å skicka in den idag. Har bokat resan tills på Lördag.. Eftersom dom dyker på Koh bon även på Söndag..
Så lördag drar jag iväg å träffar gammla vänner å dyker i 3 dagar.. Tillbaka igen på ehh måndag blire va?

Vaknade imorse me nästintill nack spärr..
Sitter nu å börjar dagen me en flaska vatten, har duschat å ska klä på mig å åka ner till Happy days å sätta mig å plugga..
D är nog mitt Nr 1 "plugg ställe"
Kan sitta där i timmar så då kan jag lika gärna göra ngt vettigt :D

Så nu har jag inte tid å sitta här i min underbara säng.. Även om jag hemskt gärna skulle vilja lägga mig å se på film.
Men viktigare saker finns å göra..
Sååå..

C U ALL LATER... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0