Tvivel.

..
Har jag gjort rätt?
E d så här jag vill leva?
Me min son på andra sidan jord klotet, i en annan tidszon.
Jobba här me ngt jag älskar, men me en skit lön.
Leva i paradiset?
E d ens ett paradis?
Mina vänner å min familj är ju inte här, så detta är inget paradis.
Min son är inte här, så d e inget paradis.
Har jag gjort rätt ?
D känns inte rätt.
D känns fan inte rätt någonstans.
ÅNGEST
PANIK
SMÄRTA
SAKNAD

Fan då. Va tänkte jag?
Hur kunde jag fattat detta beslutet?
Jag ville göra något med mitt liv.
Men va tänkte jag?
Varför känner jag så här?
Planerade datum. Kom hit 12/9 å har biljett hem 16/6. 9 Månader.. 
Tänkte att tiden skulle gå snabbt. 
Hur dum får man bli?  
TROLIGT att jag kommer stanna så länge.
Jag vill å jag önskar att jag kommer palla d.
Men jag vet, jag kommer inte göra d.
Nu är d iof extra jobbigt för att alla mina vänner som kommer vara här med mig fram tills April inte kommit än.
Kankse e d därför jag känner mig som ensammast?
Jag har ju vänner här. 
Men d e inte samma. Inte samma som mina ÄLSKADE vänner hemma.
Inte samma som min familj, min son min älskade lilla Jason.
Dom finns inte här.
Min mamma min älskade mamma. Va e d för fel på mig?
Varför väljer jag alltid fel vägar?
Kan du inte leva livet åt mig? Så jag slutar välja fel hela tiden.
Så jag lyckas me ngt bara en liten sak så jag får bli hel igen.
VA E D FÖR FEL PÅ MIG?
NÄR GICK BÖRJADE DET GÅ FEL?
Mamma kan du leva mitt liv åt mig?
Jag vill kunna se på mitt liv innan jag dör och säg aatt jag lyckades.
Men varför känner jag mig så jävla misslyckad?
VARFÖR?
ÄR JAG SÅ HÄR JÄVLA MISSLYCKAD?

SUCK. HATAR D HÄR!!!
HATAR HATAR HATAR!!!!!
Att tvivla på mig sj.. FUCK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0