Underbar dag.. :D


HAPPY HAPPY.,

Vakna tidigt, iväg å käka frulle me Nini å familjen.
Hem,
FAN elen e avstängd för dom fixar nya ledningar. VARMT som saaaten i mitt hus.
Duscha KALLT, MYCKET KALLT.
PÅ me kläder
Ut på Vespan.
Till Chalong och hälsa på dom på kon-tiki
Bråka me polisen.. ha ha (jag fick betala. FAN)
Upp över bergen via Rawai och karon view point.
Hem igen
Duscha KALLT.
Läsa lite bok..
Fortfarande ingen el. och jag som vill in på datan..
Över till Nini,
Vänta på Pong.
Pong kommer :D
In i bilen till flygplatsen för att hämta Jennifer och Marie.
Vänta.. vänta vänta..
Jennifer ringer. Deras väskor e kvar i Bangkok. FAN.
Möta upp dom, in i bilen till cahlong och hämta nyckeln till Peters hus.
Tillbaka till Kata, lämna dom på Kata pool side hotell
Åka hem å byta om.
Ut igen, hämta dom
handla flip flops och blev hatad av en försäljare.. dvs jag prutade BRA, MKT BRA :D Mo ha ha ha
Till 2gether och kirra vespa till Jennifer.
Tillbaka till deras hotell.
Lämna grejerna men ingen nyckel.
Klättrade in på balkongen, ner i poolen. SKÖÖNT
Plaska i vattnet i 30 min
Upp igen på me kläderna
Till Patong, Jungceloyn och avnjuta en MANGO MADNESS.
Tillbaka till Kata
Lämna dom för dom ska käka middag.
Stannade till och köpte Som tam.
Hem igen, in i duschen.
Sätta mig i sängen, käka , läsa mejl och nu blogga..

Så va har ni gjort idag?

Sj ska jag ut ikväll. ha ha 1 2 3 4 jag e en liten Party Myra.. men d e hemligt :P ha ha ah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0