Bilder på mitt <3









Bara 1 månad gammal, hemma hos tant Lisa och extra mormor Lena.




Min lilla skrutt. 2 månader. SÅ liten och oskyldig.. <3
 


Andra skidsemestern, 1,5 år mössan säger ju allt.. "Busfrö"


Väntar på tunnelbanan efter en sväng på stan...Bus unge :D 3 år..


På tunnelbanan så får man skrika om man inte får som man vill  lr?


Våren är här.. dags att testa cykeln.. Min älskling 4år.. "såå redo"



Du och jag min prins. våren 07.


Grymmaste frisyren. ha ha :p Ska till morfar på besök. April 07



Tåget till morfar. Våren 07.. Min lilla modell. du vet allt hur du ska posea. Du e min vackraste <3
Jag ska hjälpa dig över stock och sten  tills du kan stå på egna ben.   Jag ska hålla din hand genom livets år  och finnas vid din sida vilken väg du än går.   Jag ska skydda dig mot all ondska som finns,  jag älskar dig så min lille prins..

Hos morfar sommaren 08. ha ha lipa åt .... i camen :p



Julafton 07. Finare kille finns inte :D


Midsommar på Liseberg me mitt <3.

Älskar dig min prins. till stjärnorna, månen å solen å tillbaka.
Du e mitt  allt, för alltid. <3


Jag önskar Dig inte guld mitt barn,
ej heller pengar och makt
Jag önskar Dig modet att vara Dig själv
och stå för det Du har sagt.
Jag önskar Dig inte en stenfri väg,
men modet att vägen gå.
Jag önskar Dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0