Visa resa å hatar ryssar..


Blää..
Sov ju inget inatt så åkte till 7`11 å satt där å vänta på mini bussen som skulle ta mig till Rangong för att därifrån åka över me liten longtail båt till Burma å stämpla passet å sen back igen..

Så jag e ju realist men jag e verkligen tids pessimist. HATAR att komma försent, så som sagt satt där å väntade å väntade på den jävla bussen.. 35 minuter satt jag å väntade..
Öppnade dörren å blev as glad när jag såg att d fanns endast en till passagerare för mig å att d va en "lysig" mini buss me stora säten så jag la mig längs bak på dom 3 lediga sätena å lyssna på musik och hoppades på att INGEN mer skulle på bussen..
Men d kom 2 till. som tur va så fanns d ju 6 lediga säten (om man inte räknar me "mina" säten längst bak)

En av dom sista som kom på bussen va ryss. Jag tänkte att d va skönt att han kom på själv utan någon polare för TRUST ME, ryssar bara pratar å pratar å pratar.. ( D fick jag å Peter erfara på vår live a board trip me West coast divers i Mars)
Dom va 2 st plus deras instruktör., och istället för att ta på sig dyk utrustning etc så satt dom å prata å prata å prata lr stod på dyk däck å prata å prata å prata å va ivägen ÖVERALLT!
Så när denna ryss kom på själv så kände jag mig inte så hatisk TILL EN BÖRJAN.
Så fort han satt sig ner å mini bussen börjat åka, å jag satt i mina hörlurar så hör jag honom börja prata, han sitter med telefonen i högsta hugg och ringer samtal efter samtal å pratar me olika personer på RYSKA.
Jag ville inte ha på tok för hög musik i min ipod för tänkte faktikst att d skulle störa mina medpassagerare. men tror du han brydde sig lr? ICKE SA NICKE. Han satt där kl 0630 på morgonen å prata på jäävla ryska. BLÄÄ

När vi åkt 1 timme, så stannar vi, jag trodde alla skulle ut å köpa ngt på 7`11, men då ska vi byta mini buss. Jag som låg så jävla skönt. Hade ju nästan somnat. Vi som satt 4 personer i en mini bussen fick byta till en mini buss som redan hade 7 passagerare i. LITEN TRÅNG Å HEMSK.
Kunde inte sitta bekvämt å jag har såååå jävla ont i mitt as just nu så jag kaninte ens sitta.
Ligger me datan å skriver för d känns som att jag har blåmärken på mitt as.
Ok om man sitter 1 tim lr 2. men 6 fucking timmar på den där bussen MINST!
Åkte 6 imorse kom hem 18. så 6 timmar va jävligt underdrivet. 10 timmar sittandes i den där JÄVLA bilen.
HELT stel i nacken å blåmärken på mitt as..
Fy fan för visa resa till Burma. Å dom jävlarna gav mig inte ens en månad.
SÅ nu måste jag till Malaysia redan den 3e november. FAN FAN FAN då!
aja bara bita i d jäääääävligt sura äpplet.

Nu känner jag mig as vidrig så ska hoppa in i duschen.. (välbehövligt)

Tycker inte om ryskar, kan dom please hålla sig borta från mig...? PLEASE

Peter, du skrattar åt mig nu va? D va iaf inte samma ryss som va på West coast båten å som sen kom till kon-tiki när jag va där.. aaaa då hade jag gått av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0