WHY???



Snyft..
Suck..
FUCK..
VARFÖR?

Idag så bestämde jag mig för att släcka lampan, sätta på "sleep" spellistan på itunes å försöka somna TIDIGT..
Kollade på kl å hon va runt 22 när jag tog detta beslut..
SOMNADE:):). Jaa ni läste rätt jag somande å kl va bara 22 :D
Men. sen................vaknade jag ju kl 00.20, Pigg som en lärka och här sitter jag nu 3 timmar senare och har inte somnat om.
VARFÖR kan jag inte soooooooooooooooooooooova för??? FAN FAN FAN helvetes jävla skiiiiiiit!!!
Försökte att se på en film, läsa en bok, åkte till å me till 7´11 i regnet för att förhoppningsvis bli TRÖTT igen..
Men d hände inte..fan fan fan fan fan.. Såå hm. va ska jag göra nu?
Funderar starkt på å fixa lite "sleeping pills" (Thai style såå klart)
Men jag vet ju hur d gick sist.. INGEN BRA IDE`..
Varför kan jag inte bara vara som vanligt folk?
Somna normal tid och sen sooooooooooooooova? WHY?
D e inte kul. HATE IT.
Va inne på Pirate oxå. tänkte eeehh bara "kolla" om d kommit nå nytt..
Å såå klart har d d. : DEXTER , CALIFONICATION, DESPERATE och PRISONE BREAK.
Såå nu ska jag sätta mig å syssla me lite "olaglig" verksamhet.....Vem vet, kankse har jag tur å somnar efter..
Men d vore väl för bra..
Hm..
Min Tisdag ser ut på följande sätt (om man nu tror på horoskop)::

Ju mindre samröre du har med andra desto bättre. Du har saker och ting som du funderar på och vill inte bli störd. Du kanske rent av skulle berätta för dina närmaste hur det är fatt. För då skulle du kunna möta förståelse i det här avseendet.

Hm.. ja d kändes väl sisådär roligt va??
Men men får se va Tisdagen har att erbjuda, vem vet kanske just denna gång har horoskopet FEL.

Och Peter, hm.. Varför har du inte riiiingt mig? D e faktiskt Kind a viktigt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0